۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۷۴۸۰۶۷
رئیس دانشکده دین و رسانه:

پژوهشگران عاشق ترین افراد در بین اهل علم هستند

پژوهشگران عاشق ترین افراد در بین اهل علم هستند
اکبری با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه، دانشکده قم دانشگاه صداوسیما را از مظاهر این وحدت دانست و با گرامیداشت هفته پژوهش گفت: در بین اهالی علم، پژوهشگران عاشق ترین افراد هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کمال اکبری رئیس دانشکده دین و رسانه با اشاره روز بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: دانشکده قم دانشگاه صداوسیما یکی از مظاهر وحدت حوزه و دانشگاه است که طلابی جهت فراگیری مهارت های رسانه ای به عنوان دانشجو به تحصیل خود ادامه می دهند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته پژوهش با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش در دانشکده دین و رسانه، اساس پیشرفت و توسعه کشور را پژوهش دانست و افزود: بدون بن‌مایه پژوهشی چیزی در دست نداریم و علم است که به همه کارها جهت و روح می‌دهد.

عضو هیأت علمی دانشگاه صداوسیما پژوهش را یکی از سخت ترین فعالیت‌های علمی دانست و ادامه داد: دیده‌نشدن کارها یکی از مشکلات پژوهش است؛ در زمانی یک پژوهش را بر عهده داشتم که پس از انجام کار محاسبه کردم و متوجه شدم ساعتی 10هزار تومان به پژوهشگر اختصاص می یابد. حجم کار پژوهشی بالا است و باید گفت پژوهشگران عاشق ترین افراد در بین فعالان علمی هستند.

وی با بیان اینکه افزودن به علم جامعه بسیار مهم است، بیان داشت: اگر امروز تراث بزرگ شیعه مانند بحارالانوار و الغدیر را در دست نداشتیم، داشته ای علمی نداشتیم و فقیر بودیم. بزرگانی مانند علامه مجلسی و علامه امینی توقعات ما را نیز نداشتند و عشق به علم آموزی و پژوهش را در مسیر تعالی مکتب در خود داشتند. همین است که خداوند از علم، عالم و قلم به نیکی یاد می کند.

کمال اکبری از برگزاری کلاس حدیثی برای دانشجویان و کارکنانی دانشکده دین و رسانه خبر داد.

پس از سخنان رئیس دانشکده دین و رسانه کتاب «درسنامه حقوق ارتباطات» نوشته کمال اکبری رونمایی شد.

ارسال نظرات