۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۷۴۷۳۱۶
استاد حوزه علمیه کرمانشاه: 

دشمن به دنبال تغییر مطالبات اصلی دانشجویان است

دشمن به دنبال تغییر مطالبات اصلی دانشجویان است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: دشمن سعی دارد که محیط دانشگاه را تغییر دهد، بدین معنا که تلاش می کند که مطالبات دانشجویی مسیر اصلی خود را گم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی‌زاده امروز در نشستی با جمعی از فعالان دانشجویی کرمانشاه که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: دانشجویان به عنوان سرمایه‌های علمی هر کشور و جامعه ای شناخته می شوند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دانشجویان منشأ تحولات عظیمی در جامعه هستند، تصریح کرد: دانشجویان همواره نشان دادند در عرصه های ملی نقش تاثیرگذار و نقش مهمی بر عهده داشته و دارند به گونه‌ای که در ایام مبارزه ملت ایران علیه نظام ستم‌شاهی شاهد حضور فعالانه دانشجویان در این مبارزات آزادی‌خواهانه بودیم.

حجت الاسلام رضوانی زاده افزود: امروز دشمن به خوبی به نقش و جایگاه دانشجویان و دانشگاه‌ها آگاه است و به خوبی می‌داند که دانشجویان می‌توانند یک سد محکم در برابر ناتوی فرهنگی آنان محسوب شوند، بنابراین تلاش می‌کنند که دانشگاه و دانشجو را به حاشیه ببرند.

وی اضافه کرد: دشمن برای حاشیه سازی در دانشگاه‌ها از عناصر خودفروخته داخلی و خارجی بهره می‌برد و به نوعی سعی دارد که محیط دانشگاه را تغییر دهد، بدین معنا که تلاش می کند که مطالبات دانشجویی مسیر اصلی خود را گم کنند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: دانشجو باید همواره در مسیر علم و تعهد حرکت کند و نگاه و توجه و دلسوزی او ساخت ایرانی آباد و آزاد در سایه نظام اسلامی باشد./1400/

ارسال نظرات