۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۷۴۶۴۰۲

اختتامیه دوره‌های آموزشی آسان سازی قرآن و نهج البلاغه برگزار شد

اختتامیه دوره‌های آموزشی آسان سازی قرآن و نهج البلاغه برگزار شد
اصفهان - مراسم اختتامیه غنچه‌های نور ویژه دوره‌های آموزشی شعب موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان با رویکرد آسان سازی قرآن و نهج البلاغه و دفاع از کودکان غزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجتبی حسن زاده مدیر موسسه فرهنگی، قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) کاشان چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی شعب موسسه امیرالمومنین(ع) که سالن علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان برگزار شد ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده گفت: امیرمومنان(ع) می‌فرماید برای جوانان و نوجوانان سرمایه گذاری کنید.

وی افزود: مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان با ۶ شعبه در کاشان، آران و بیدگل و راوند بالغ بر۴۰۰ نفر کودکان خردسال را تحت تربیت امور قرآنی و نهج البلاغه دارد.

مدیر موسسه فرهنگی، قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) کاشان به فعال بودن سه مدرسه جنت دخترانه و پسرانه با رویکرد قرآن و نهج البلاغه در کاشان و آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: در استان اصفهان تنها مجموعه‌ای که با رویکرد نهج البلاغه فعالیت دارد مدارس جنت تحت پوشش مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان است.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه کتاب صوتی و تصویری نقل و نبات از تولیدات حفاظ نهج البلاغه مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان است، افزود: برنامه حکمتانه و انیمیشن بچه‌های رسانه این مؤسسه قابلیت پخش و اجرا در رسانه ملی را دارد.

مدیر موسسه فرهنگی، قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) کاشان حفظ کردن ۲۰ موضوع حکمت نهج البلاغه سالانه در مدارس جنت در هر پایه را از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه دانست و یادآور شد: به هر میزان آموزش و پرورش در زمینه خردسالان و نونهالان با رویکرد قرآن و نهج البلاغه سرمایه گذاری کند باز هم کم است و ضرر نکرده‌ایم.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری مسؤولان شهرستان کاشان بتوان رویکرد مدارس جنت مؤسسه امیرالمومنین (ع) کاشان را به عنوان الگوی دیگر مدارس کشور قرار داد.

لازم به ذکر است، اکران و رونمایی از انیمیشن حکمتانه نهج البلاغه توسط کودکان خردسال، مسابقه، پخش کلیپ و تجلیل از نونهالان قرآنی و دانش آموزان مدارس جنت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

شایان ذکر است، شعب مؤسسه امیرالمومنین (ع) کاشان با رویکرد آسان سازی قرآن و نهج البلاغه و دفاع از کودکان مظلوم غزه چهارشنبه شب با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، شهردار و جمعی از مسؤولان و فعالان قرآنی شهرستان کاشان در تالارعلامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات