۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۴۴۸۶۸
حجت الاسلام ناجی:

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باشکوه‌تر از گذشته خواهد بود

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باشکوه‌تر از گذشته خواهد بود
اصفهان _ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: امسال حضور ۳۰ هزار نفری دانش آموزان در کنار اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۱۳ آبان را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علیرضا ناجی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، با اشاره به شکست هیمنه و هژمونی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان این رژیم، گفت: زمانی زیارت کربلا برای ما آرزو بود و امروز شاهد هستیم که سفر به کربلا بسیار آسان شده است و بر همین مبنا روزی فراخواهد رسید که رژیم صهیونیستی نابود شده و بتوانیم پا در قدس شریف بگذاریم.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه یوم الله ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: رهبر معظم فرمودند ۱۳ آبان دشمن را عصبانی می‌کند و همواره شاهد این مسأله بوده‌ایم و امروز شاهد هستیم که دشمن بیش از پیش شکست خورده است و در عصبانیت و هراس از قدرت جبهه مقاومت به سر می‌برد.

حجت‌الاسلام ناجی با بیان اینکه امسال همایش و تجمع عظیمی در یوم الله ۱۳ آبان در میدان امام خمینی اصفهان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مدارس اصفهان امسال حضوری پرشورتر از گذشته را خواهند داشت و در کنار اینکه قطعا حضور پرشور اقشار مختلف جامعه را شاهد خواهیم بود، بنابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته و اعلام آمادگی دانش آموزان و مدارس، تجمع بیش از ۳۰ هزار نفری دانش آموزان در یوم الله ۱۳ آبان اصفهان را شاهد خواهیم بود، همچنین حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و نهادها و تشکل‌های مختلف مردمی در این راهپیمایی باشکوه حضور خواهند داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: اتاق‌های اندیشه‌ورز مختلفی با حضور نمایندگان ادارات و سازمان‌ها و نهادها، تشکل‌های مردمی و مؤسسات و گروه‌های فرهنگی و رسانه‌ای برای گرامیداشت روز ۱۳ آبان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار گردیده است و شاهد همراهی و همکاری گسترده شهرهای مختلف استان و دستگاه‌های ذیربط در این زمینه هستیم و همایش عظیم متفاوتی را امسال شاهد خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه امسال موضع ما در راهپیمایی ۱۳ آبان موضعی تهاجمی و حماسی است، تصریح کرد: فضای حماسه در فلسطین و در غزه بر فضای مصیبت و عزاداری غلبه دارد و مردم غزه در حال حماسه آفرینی هستند و ما نیز در راهپیمایی ۱۳ آبان چنین رویکردی خواهیم داشت. سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان امسال امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی است و مسیرهای مختلفی برای این راهپیمایی در امتداد مقصد میدان امام خمینی در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام ناجی از برگزاری پویش طوفان الأقصی خبرداد و عنوان کرد: این پویش یک پویش اصفهانی برای لب‌خوانی آهنگی است که در اصفهان توسط هنرمندان نوجوان اصفهانی تولید شده است و قرار بود فقط برای شهر اصفهان باشد اما اکنون نه تنها فیلم‌هایی از شهرستان‌های استان اصفهان بلکه از دیگر استان‌ها نیز تصاویر این پویش برای دبیرخانه پویش ارسال شده است و مدیریت پویش نیز توسط نوجوانان در حال انجام است.

وی به همراهی و همکاری مجموعه های فرهنگی و مردمی استان اصفهان برای یوم الله ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: از برخی دستگاه‌های مولود انقلاب اسلامی گلایه‌مندیم که با ما همراهی و همکاری مناسبی نداشته‌اند و هنوز ایفای نقشی در این زمینه نداشته‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به وجود مناسبت‌های مختلف در روز ۱۳ آبان تصریح کرد: تبعید حضرت امام خمینی، کشتار دانشجویان در مقابل دانشگاه و تسخیر لانه جاسوسی از جمله رخدادهایی است که در ۱۳ آبان در کشور ما رخ داده است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات