۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۷۴۴۲۹۳
مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان:

تا محو کامل رژیم صهیونیستی محکم و استوار ایستاده ایم

تا محو کامل رژیم صهیونیستی محکم و استوار ایستاده ایم
اصفهان – حسنی مقدم گفت: ما از مظلوم در همه جای دنیا بویژه مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم و تا محو کامل رژیم جعلی صهیونیستی محکم و استوار ایستاده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، غلامرضا حسنی مقدم عصر بعد از ظهر امروز در اجتماع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده غنی شهید رجایی کاشان در محکومیت جنایات فجیع رژیم صهیونیسیتی در کشتار مردم مظلوم فلسطین و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که در جوار مقبره شهدای گمنام این دانشکده برگزار شد، گفت: صهیونیست‌ها وقاحت و پستی را به جایی رساندند که صدای تمامی سازمان‌های بین المللی را در آورده اند.

وی افزود: حتی صدای شرکای صهیونیست‌ها به اعتراض بلند شده است، اما رژیم اشغالگر قدس با بی شرمی تمام اعلام می‌کند این حمله هدیه ما به مردم فلسطین بود.

حسنی مقدم به اهمیت شناخت دشمن و دشمن شناسی تأکید کرد و گفت: دشمنان در حالی ایران را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند که خود به بدترین شیوه حقوق اولیه انسان‌ها را نادیده می‌گیرند.

به گفته وی هنوز جنایات آمریکایی‌ها در زندان ابوغریب علیه زنان شیعه فراموش نشده است، از این رو این جنایات و سایر موارد مشابه باید برای نسل جوان گفته شود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان همچنین به لزوم آشنایی با جنگ شناختی دشمن اشاره کرد و گفت: در جنگ شناختی واقعیت وارونه جلوه داده می‌شود و با تسخیر فکر و ذهن افراد قلب آن‌ها را تصاحب می‌کنند که نمونه بارزآن در اغتشاشات سال قبل اتفاق افتاد.

حسنی مقدم ادامه داد: دشمن به دنبال اعتماد زدایی و تفرقه انداختن بین مردم و مسئولان است و علاوه بر آن قصد دارد قداست خانواده را نیز از بین ببرد، اما ما باید مراقب و هوشیار باشیم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان با اشاره به سیاست استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم در جهان گفت: دستور قرآن نیز بر استکبارستیزی است و ما از مظلوم در همه جای دنیا بویژه مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم و تا محو کامل رژیم جعلی صهیونیستی محکم و استوار ایستاده ایم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات