۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۳۷۹۶۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

استقبال مردمی از رئیس جمهورمان در جهان از برکات اقتدار نظام اسلامی است

استقبال مردمی از رئیس جمهورمان در جهان از برکات اقتدار نظام اسلامی است
کرمانشاه ـ آیت الله علما تأکید کرد که استقبال مردمی در جهان از رئیس جمهور کشورمان خود یکی از برکات اقتدار این نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، جلسه اعضای نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان کرمانشاه امروز با حضور آیت الله مصطفی علما برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: یکی از مهمترین اصول این انقلاب و نظام اسلامی، حفظ اسلام ناب محمدی است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: بنابراین باید در حفظ و صیانت از دستاوردهای این انقلاب کوشا باشیم زیرا امین بودن وجه امتیاز انسان از سایر موجوات است.

آیت الله علما افزود: بزرگان این انقلاب مهم‌ترین اولویت و دغدغه خود را حفظ این نظام دانسته‌اند بنابراین امروز نیز ما باید همانند آنان اصل امانتداری را به خوبی رعایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: در این میان اعضای شورای نگهبان باید به عنوان امین در بحث انتخابات حضور خوبی داشته باشند.

آیت الله علما عنوان کرد: از گذشته بزرگان دین بدون حضور نهادی به نام شورای نگهبان اسلام را حفظ کردند تا امروز این دین الهی به ما برسد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اعضای شورای نگهبان برای دفاع از اسلام و این نظام باید در تایید و انتخاب گزینه‌های اصلح برای انتخابات بسیار کوشا و دقیق عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز آیت الله رئیسی در جهان با استقبال خوبی از سوی کشورها مواجه می‌شود، اظهار داشت: استقبال مردمی در جهان از رئیس جمهور کشورمان خود یکی از برکات اقتدار این نظام اسلامی است.

آیت الله علما در پایان سخنان خود گفت: وظیفه شورای نگهبان در اصل نگهبانی از صیانت اسلام، قرآن و انقلاب است./1400/

ارسال نظرات