۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۳۱۸۸۱

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران
مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر و تأکید کرد که این روز بزرگ یادآور بصیرت انقلابی و اسلامی امت مسلمان است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد که متن کامل آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنْ يَنْصُرْكُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَكُمْ وَإِنْ يَخْذُلْكُمْ فَمَنْ ذَا الَّذِي يَنْصُرُكُمْ مِنْ بَعْدِهِ وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ

دوازدهم فروردین که به تعبیر امام راحل قدس سره روز امامت و روز فتح و ظفر ملت است، یادآور بصیرت انقلابی و اسلامی امت مسلمان و تبلور اراده ملت سرافراز ایران که ریشه در عمیق ترین مبانی دینی یعنی رابطه مستقیم و مستحکم امام و امت دارد، می باشد.

این سرآغاز حکومت الله از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست که در آن پایه احقاق حقوق همه اقشار ملت، اعم از زن و مرد و اکثریت و اقلیت های دینی نهاده شد و به عنوان مقطع تاریخی بی نظیری در تاریخ کشور و مکمل و متمم روز بیست و دوم بهمن ماه، راه را برای آینده روشن این مرز و بوم مشخص نمود.

روزی که در آن میزان بودن رأی ملت عینیت بخشیده شد و به عنوان یکی از پر برکت ترین و تعیین کننده ترین روزهای تاریخ ملت ایران ثبت گردید.

مجمع نمایندگان طلاب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و به یاد ماندنی بر لزوم استمرار، استقامت، جانفشانی و مقاومت در راه آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و یادآوری پایه های مردمی بودن و الهی بودن آن و پیروی از رهنمودهای حکیمانه امامین انقلاب و لزوم شناخت چالش های روز جامعه و ارائه راه حل های منطقی برای آنها و همچنین حفظ روحیه انقلابی و فضای همدلی و همبستگی ملی تاکید می نماید

ارسال نظرات