۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۳۱۸۶۶

دیدار مدیرعامل موسسه الهدی با رییس دانشگاه رضوی

دیدار مدیرعامل موسسه الهدی با رییس دانشگاه رضوی
خراسان رضوی - حجت الاسلام اسدی موحد ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با رییس و مسئولان دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، حجت الاسلام محمد اسدی موحد، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری و انتشاراتی الهدی از زیرمجموعه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حجت السلام والمسلمین دکتر جهانگیری و دیگر مسولان این نهاد  علمی فرهنگی دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام امامی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به معرفی حجت الاسلام اسدی موحد پرداخت و از وی به عنوان یک فعال بین الملل و دانش آموخته دانشگاه رضوی ورودی سال 13 نام برد که مسولیت دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه و امور بین الملل را در آن زمان به عهده داشته است.

وی در ادامه از مسئولیت وی به عنوان مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری و انتشاراتی الهدی و نیز دبیری نمایشگاه های کتاب خارج از کشور و رایزنی در کشورهای زامبیا، زیمباوه، تانزانیا و تونس گفت و به ارتباط علمی و فرهنگی وی با هشتاد کشور اشاره کرد.

در این دیدار به مباحثی همچون ظرفیت دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه که در تهران و دیگر اماکن مسولیت های مختلفی علمی و اجرایی دارند سخن به میان آمد و بر لزوم تشکیل کانون فارغ التحصیلان در دانشگاه تاکید شد.

همکاری موسسه الهدی با دانشگاه علوم اسلامی رضوی در قالب نشر و کتاب و ترجمه به زبان های مختلف، استفاده از دانشجویان زبان دان و جذب آنها در سازمان های فرهنگی دینی نیز مطرح شد.

در ادامه با اشاره به ارتباط حجت الاسلام اسدی موحد با 80 کشور در امور علمی فرهنگی و زمینه سازی برای حضور برخی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نظیر حضور حجج اسلام رستمی و علوی به تونس برای شرکت در همایش کلام اسلامی نیز سخن گفته شد و از این ظرفیت برای فرصت مطالعاتی و ارائه مقاله استقبال شد.

از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه به موضوع چاپ مقاله استادان و اعضای هیئت علمی در کتب و مجلات موسسه الهدی و نیز معرفی دانشگاه به چند زبان خارجی در نشریات و مجلات نیز می توان اشاره کرد.

گفتنی است پس از این جلسه حجت الاسلام اسدی موحد با دکتر مهربانی فر مسول اداره روابط عمومی و بین الملل دانشگاه دیدار داشته و در باب عملیاتی سازی موارد مطرح شده و حرکت به سوی اجرا گفت و گویی صورت گرفت./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات