۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۷۳۱۸۳۴
به رسم آیه‌ها؛

وسوسه‌گر بودن دشمن

وسوسه‌گر بودن دشمن
در این سخن نگاشت به مرور آیات‌ مورد اشاره در بیانات حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی می پردازیم.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی (۱۴۰۲/۰۱/۰۱) پیرامون جنگ تبلیغاتی دشمن و استقامت در مسیر حق به آیاتی از قرآن اشاره کردند که رسانه KHAMENEI.IR این آیات و بیانات رهبر معظم انقلاب درباره آنها را در جدول زیر مرور می‌کند.

رهبر معظم انقلاب می فرمایند:« در جنگ ترکیبی، حمله‌ی نظامی نیست امّا حمله به باورهای دینی و سیاسی است؛ حمله‌ی دشمن به باورهای دینی و باورهای سیاسی است. اینکه در سوره‌ی «قُل اَعوذُ بِ‌رَبِّ النّاس» میگویید: «مِن شَ‌رِّ الوَسواسِ الخَنّ‌اسِ * اَلَّذی یُوَسوِسُ فی صُدورِ النّاسِ * مِنَ الجِنَّةِ وَ النّاس»(۱)، خنّاسش همین تبلیغاتچی‌های خارجی و دنباله‌روهای آنها در داخل هستند؛ وسوسه میکنند، حقایق را دگرگون نشان میدهند؛ هدفشان سست کردن اراده‌ی ملّت است، هدفشان خاموش کردن امیدها است، میخواهند شعله‌ی امید را در دل جوانان ما خاموش کنند، جوان را مأیوس کنند.»

۱) سوره‌ی ناس، آیات ۴ تا ۶؛ «بگو: پناه میبرم به پروردگار مردم از شرّ وسوسه‌گر نهانى، آن کس که در سینه‌هاى مردم وسوسه مىکند، چه از جن و [چه از] انس.»

وسوسه‌گر بودن دشمن

 

ارسال نظرات