۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۲۹۵۰۶

سفر مدیر جامعه الزهرا به پاکستان

سفر مدیر جامعه الزهرا به پاکستان
سومین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل جامعه الزهرا(س) با حضور خانم برقعی، جهت شناخت ظرفیت دانش آموختگان در پاکستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سومین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با هدف ظرفیت‌شناسی، نیازسنجی فعالیت‌های دانش‌آموختگان و بهره‌برداری از تجارب آنان با حضور سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه در شهر کراچی کشور پاکستان آغاز شد.

اولین روز این گردهمایی امروز یکشنبه ۲۳ بهمن با حضور ۶۰ نفر از دانش آموختگان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها از ایالت سند و بلوچستان در مدرسه المصطفی کراچی برگزار شد و مدیر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه با استقبال گرم فارغ التحصیلان روبرو شدند.

در ابتدای این مراسم، سرکار خانم سیده تسنیم زهرا موسوی، فارغ التحصیل سطح چهار علوم تربیتی و دکتری مطالعات اسلامی ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی با ارائه گزارشی اذعان داشت: این مدرسه دارای ۱۱۵ طلبه است که از این تعداد، ۱۵ طلبه در رشته تفسیر و علوم قرآن و ۱۰۰ طلبه سطح دو مشغول به تحصیل هستند.

هدف از این گردهمایی، هم افزایی، تقویت تعامل و انگیزه‌سازی برای فارغ التحصیلان و استمرار فعالیت‌های علمی، فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی آنها است.

در حاشیه مراسم، مدیر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت اعزامی از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی بازدید کرد.

ارسال نظرات