۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۷۲۹۰۷۹
امام‌جمعه بروجرد:

امیدآفرینی در جامعه لازمه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن است

امیدآفرینی در جامعه لازمه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن است
حجت الاسلام حسینی با اشاره به موفقیت ایران اسلامی در عرصه های مختلف گفت: این موفقیت ها به برکت انقلاب حاصل شده و با بیان این دستاوردها باید در جامعه امیدآفرینی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در مراسم جشن انقلاب که در روستای کپرجودکی بروجرد برگزار شد، با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب دستاوردهای فراوانی به دنبال داشته است، گفت: بیان این دستاوردها لازمه امیدآفرینی در جامعه است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه ایجاد ناامیدی در جامعه و ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب توطئه مهم دشمن است، افزود: راه مقابله با این دسیسه دشمن بیان دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی است.

وی بر ضرورت نهادینه سازی ارزش ها تأکید کرد و گفت: بصیرت و آگاهی مردم در برابر توطئه های دشمن امری ضروری است.

حجت الاسلام حسینی به دستاوردهای انقلاب اشاره و بیان کرد: کل روستاهای برق‌رسانی شده قبل از انقلاب 3 هزار و 788 روستا بود، امروز قریب به ۶۰ هزار روستا دارای برق هستند، روستاهای ما قبل از انقلاب یا جاده نداشته‌اند یا جاده خاکی بود الان از جاده آسفالت بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه در بحث بهداشت و درمان تعداد زیادی از پزشکان بی‌سواد هندی، پاکستانی و بنگلادشی در کشور ما به مداوا می‌پرداختند، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز برای درمان از کشورهای خارجی به ایران مسافرت می‌کنند زیرا می‌گویند هزینه‌های درمان ارزان‌تر و دکترهای ایرانی تخصص بیشتری دارد.

امام جمعه بروجرد گفت: انگلیس جنایت‌کار در سال ۱۲۹۶ غلات را از کشاورزان ایران خرید و انبار کرد، در نتیجه ۹ میلیون از جمعیت ۲۰ میلیونی آن روز ایران تلف شدند، آمریکای جنایتکار سال‌ها در کشور ما ارباب بود و با مردم بد رفتار می‌کردند، نباید فریب توطئه های دشمن را خورد و راه مقابله با دشمنان بصیرت است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات