۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۷۲۹۰۶۴
اندیشکده معنویت و اخلاق برگزار می کند؛

نشست فکر ورزی و آزاد اندیشی در عرصه معنویت و اخلاق

نشست فکر ورزی و آزاد اندیشی در عرصه معنویت و اخلاق
در راستای برگزاری همایش ملی «بیانیه گام دوم، فکر ورزی و آزاد اندیشی»، آزاد اندیشی در عرصه معنویت و اخلاق با حضور اساتید برجسته این حوزه مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در آستانه سالروز صدور بیانیه گام دوم و در راستای برگزاری همایش ملی «بیانیه گام دوم، فکر ورزی و آزاد اندیشی» ،اندیشکده معنویت و اخلاق با همکاری معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، دبیرخانه ستاد بیانیه گام دوم حوزه و مرکز تخصصی اخلاق و معنویت آیت الله سعادت‌پرور، در نشستی علمی، فرصت ها و چالش های آزاد اندیشی در عرصه معنویت و اخلاق، مورد بررسی قرار می گیرد.

در اهمیت  این نشست، می توان به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، پیرامون معنویت و اخلاق به عنوان جهت دهنده بودن تمامی فعالیت های فردی و اجتماعی اشاره کرد؛ که فرمودند: «معنویت و اخلاق، جهت دهنده همه حرکت ها و فعالیت های فردی و اجتماعی و نیاز اصلی جامعه است؛ بودن آنها، محیط زندگی را حتی با کمبودهای مادی، بهشت می سازد و نبودن آن حتی با برخورداری مادی، جهنم می آفریند».

لازم به ذکر است، در این نشست  حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد رودگر و حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری به سخنرانی می پردازند.

زمان و مکان برگزاری به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح، مرکز تخصصی اخلاق و معنویت آیت الله سعادت‌پرور(باجک۱،کوچه۱، بعد از مسجدسیداسماعیل، کوچه ۵، انتهای کوچه سمت راست)

 

نشست فکر ورزی و آزاد اندیشی در عرصه معنویت و اخلاق(فرصت ها و چالش ها)

ارسال نظرات