۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۷۲۷۳۳۹
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام لرستان خبر داد؛

توزیع ۱۴۲ وسیله گرمایشی در مناطق کم برخوردار

توزیع ۱۴۲ وسیله گرمایشی در مناطق کم برخوردار
طائف از توزیع ۱۴۲ عدد وسیله گرمایشی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان درقالب طرح پویش ملی خبر داد و گفت: وسایل گرمایشی در مناطق کم‌برخوردار بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مجید طائف، در جمع خبرنگاران گفت: از مهم‌ترین فعالیت‌های بنیاد احسان، ارائه خدمات اجتماعی است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از توزیع وسایل گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند در مناطق کم‌برخوردار خبر داد و افزود: شناسایی خانواده‌های نیازمند توسط ۹۰ گروه مردمی انجام شد.

وی عنوان کرد: ۱۴۲ بخاری به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان به نیازمندان اهدا شد که ۳۰ درصد این هزینه توسط گروه‌های مردم تامین و ۷۰ درصد آن را بنیان احسان بر عهده داشت.

طائف با بیان اینکه بنیاد احسان در طول سال رزمایش‌های متعددی برگزار کرده است، گفت: از مهم ترین این اقدامات رزمایش «راه ابریشم» بود که این طرح به ارزش ۱۰ میلیارد تومان و با هدف ارتقای سطح تحصیلی دانش‌آموزان رشته تجربی و ریاضی جهت موفقیت در کنکور اجرا شده است.

وی  با اشاره به توزیع مواد پروتئینی از سوی ستاد، خاطرنشان کرد: امسال حدود ۱۴۰ تن مرغ به ارزش ۶ میلیارد تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع و ۶ هزار و ۶۰۰ بسته نوشت افزار به دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: شبکه‌سازی و توانمندسازی نیروی انسانی از اهداف مهمی بوده که در تلاش هستیم خدمات خود را در قالب گروه‌های مردمی به جامعه هدف ارائه دهیم.

طائف با اشاره به اینکه برخی از گروه‌های مردمی به صورت فصلی و مقطعی و در مناسبت‌های خاصی مانند ماه‌های «رمضان» و «محرم» با ما همکاری می‌کنند، اظهارکرد: برخی نیز به صورت تمام وقت در همه ایام سال فعال هستند.

وی بیان داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که همه این گروه‌ها توانمندسازی شوند تا بتوانیم خروجی مناسبی بگیریم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات