۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۲۶۶۳۱
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام لرستان:

دوره دو روزه تخصصی گروه‌های اجتماعی «گرای جهاد» در لرستان برگزار می شود

دوره دو روزه تخصصی گروه‌های اجتماعی «گرای جهاد» در لرستان برگزار می شود
طائف با اشاره به برگزاری دوره ۲ روزه تخصصی گروه‌های اجتماعی «گرای جهاد» در لرستان گفت: ۶۰۰ گروه اجتماعی توسط بانوان استان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مجید طائف، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: رویداد تخصصی گروه‌های جهادی و فعالین اجتماعی با رویکرد شبکه سازی و کار تشکیلاتی و مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام راحل لرستان افزود: در این رویداد، که ۱۵۰ نفر از بانوان فعال در گروه های اجتماعی سطح استان شرکت خواهند کرد، با رویکرد شبکه سازی و کار تشکیلاتی آشنا خواهند شد.

وی بیان کرد: در استان یک هزار و ۲۵ گروه اجتماعی در حوزه‌های گوناگون مشغول فعالیت هستند که در این بین ۶۰۰ گروه توسط بانوان اداره و مدیریت می شوند.

طائف عنوان داشت: دوره تخصصی گرای جهاد که ویژه بانوان هست و تلاش داریم گروه های فعالی که با ما همکاری دارند بتوانند با حضور موثر به ادامه فعالیت‌های اجتماعی خود در سطح استان بپردازند.

وی گفت: در این دوره تلاش شد از مدرسان مطرح کشوری و استانی دعوت شود و سطح دوره نیز با توجه به مهمانان و اساتید بالا بود و امیدواریم بتوان به اهدافی که مد نظر بود در این راستا دست یابیم./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات