۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۷۲۰۳۳۱
امام جمعه دلفان:

هنر بهترین رسانه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

هنر بهترین رسانه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
حجت الاسلام خانی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: هنر ابزاری مهم و اثر گذار برای ترویج این فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد یوسف خانی در آیین بازسازی عملیات نصر هشت در دلفان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: باید از گنجینه دوران دفاع مقدس به خوبی بهره برداری شود.

امام جمعه نورآباد بر ضرورت آشنا سازی نسل امروز با دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت و الگو گیری از صبر، استقامت، اخلاص در عمل و تلاش و مقاومت نیاز جامعه امروز است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عملیات نصر هشت یکی از عملیات های غرور آفرینی بود که گردان حمزه سید الشهدا(ع) و ۲ گردان دیگر از لرستان طی دوران دفاع مقدس در آن مشارکت داشتند.

حجت الاسلام خانی در این عملیات فتح قله «گرده رشت» در منطقه ماووت عراق به گردان حمزه دلفان واگذار شده بود که رزمندگان دلفانی توانستند در اولین فرصت آن را فتح کنند.

وی به توطئه های استکبار برای تضعیف ارزش های اسلامی و به گمراهی کشاندن نسل جوان اشاره و بیان کرد: باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار بود.

امام جمعه نورآباد بر ضرورت آگاه ساختن نسل جوان و نوجوان در برابر توطئه های دشمن در جنگ فرهنگی و رسانه ای تأکید کرد و اظهار داشت: در سایه بصیرت و هوشیاری باید توطئه دشمن را خنثی کرد و  

وی با قدردانی از عوامل برگزار کننده بازسازی عملیات نصر عنوان کرد: هنر از بهترین رسانه ها برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل نوجوان و جوان با ارزش های متعالی دفاع مقدس است.

حجت الاسلام خانی بیان کرد:  استقبال با شکوه شهروندان دلفان از برگزاری این عملیات نشان داد مردم تشنه معارف و ارزش های دفاع مقدس هستند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات