۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۱۴۷۶۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نیاز جامعه است

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نیاز جامعه است
لرستان- حجت‌الاسلام هاشمی بر ضرورت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تأکید کرد و گفت: حجاب و عفاف یک ارزش است و باید این مهم در جامعه ترویج داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه افلاک لرستان با محوریت حجاب و عفاف در منطق شهدا گفت: در وصیت نامه همه شهدا به سه محور حرکت حول محور ولایت امام علی(ع)، خواندن نماز اول وقت و حفظ حجاب و عفاف سفارش شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اهمیت حفظ حجاب و عفاف افزود: شهید در آستانه شهید شدن دختران ما را به حفظ حجاب سفارش کرده است.

وی با بیان اینکه حجاب محدودیت نیست، خاطرنشان کرد: بی حجابی سبب می شود دختران ما از فرهنگ ایرانی و اسلامی فاصله بگیرند.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: حجاب یک ارزش است و در جامعه باید فرهنگ حجاب و عفاف ترویج داده شود و نباید فراموش شود که برای حفظ حجاب خیلی هزینه کرده ایم.  

وی با اشاره به اینکه پاپ به کشیش ها نامه می دهد که چه کنیم اسلام را به زانو در بیاوریم، خاطرنشان کرد: در این راستا 7 هزار جواب داده می شود و 700 جواب انتخاب و 70 مورد از این تعداد به عنوان شاخص انتخاب می شود و 7 جواب برای ارائه در همایش و از این تعداد نیز یک جواب انتخاب می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد:  این یک جواب سه جمله است که مطرح شده برای اینکه اسلام و نماد اسلام را در ایران به زانو در بیاوریم باید چادر را از سر زنان شوهردار بردارید، اگر این چادر برداشته شود ستون مادری در خانه شکسته می شود و مردان بی غیرت می شوند و جامعه اسلامی ایران سقوط می کند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: کسی که با ما می جنگد می داند با شمشیر و اسلحه خود نمی تواند در مقابل جوانان ما قرار گیرد برای همین هجمه های فرهنگی را در پیش گرفته است که باید در برابر این هجمه ها آگاه بود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات