۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۰۵۹۶۳
نماینده ولی فقیه در لرستان در گفت‌و‌گو با رسا:

از ظرفیت های تبلیغی ماه رمضان برای تحقق شعار سال استفاده شود

از ظرفیت های تبلیغی ماه رمضان برای تحقق شعار سال استفاده شود
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به رسالت روحانیت در تبلیغ و تبیین آموزه‌های اسلامی تأکید کرد و گفت: از فرصت های تبلیغی ماه مبارک رمضان باید به خوبی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسمین سید احمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای تقویت و گسترش فعالیت های تبلیغی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به رسالت طلاب و روحانیت در عرصه تبلیغ و تعلیم و تربیت اسلامی در جامعه افزود: امروز روحانیت در تبلیغ و تبیین معارف و آموزه‌های اسلامی، در بیان احکام و اعتقادات رسالتی خطیر بر دوش دارند.

وی بر ضرورت توجه روحانیت در این ایام به شیوه های مناسب تبلیغی تأکید کرد و ادامه داد: منبر و تبلیغ در طول تاریخ افتخار روحانیت بوده و هست و باید از فرصت های تبلیغی به بهترین شکل استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: تبلیغ روحانیت باید مبتنی بر حسن خلق، معاشرت، گفتار صحیح و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغی باشد.

وی با تأکید بر اینکه روحانیت باید در بین مردم باشد و رابطه روحانیت با مردم تقویت شود، عنوان کرد: روحانیت در کنار انجام فعالیت های تبلیغی باید در عرصه خدمت رسانی و پیگیری امور مردم نقش آفرینی نمایند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه روحانیت در عرصه تبلیغی برای عملی شدن شعار سال عنوان کرد: از فرصت های تبلیغی در جهت ایجاد حساسیت برای تحقق شعار سال استفاده و در این زمینه بصیر افزایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: تحقق شعار سال برای رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و تقویت فعالیت‌های فرهنگی، دینی و مذهبی ضروری است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات