۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۰۰۳۶۷
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی:

مسؤولیت ها امانتی برای خدمت به انقلاب و مردم است

مسؤولیت ها امانتی برای خدمت به انقلاب و مردم است
مازندران - امام جمعه ساری، مسؤولیت را فرصتی برای خدمت انقلاب و مردم عنوان کرد و گفت: باید از این فرصت به وجود آمده در جهت خدمت صادقانه به مردم بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم معارفه فرماندار جدید ساری، مسؤولیت را فرصتی برای خدمت انقلاب و مردم عنوان کرد و گفت: باید از این فرصت به وجود آمده در جهت خدمت صادقانه به مردم بهره گرفته شود.

وی با بیان این که باید از تجربه پیشکسوتان نیز در در کنار توجه به جوانان در بخش های مختلف بهره گرفته شود، افزود: نباید به بهانه بهره گیری از ظرفی جوانان پیشکسوتان مورد بی توجهی قرار بگیرند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به موضوع کلان شهرها در کشور اشاره کرد و با بیان این که برای ما کرامت شهر مهم تر از کلان شهر است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید تلاش کنند مرکز به کرامت شهر تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که باید به گونه ای مدیریت شود تا ادارات ما درست کار کنند، فساد به حداقل و امنیت به حداکثر برسد، خاطرنشان کرد: باید ادارات و نهادهای دولتی ما ضمن تلاش و کار مضاعف، ارزش های دینی نیز مورد توجه قرار گیرد به عبارتی باید معاش و معاد در یک شهر و اداره مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امنیت و سلامتی در مرکز استان باید در حد بالا و ارزش های اسلامی نیز مورد توجه جدی قرار گیرد، تصریح کرد: متأسفانه شهرسازی ما تحت تأثیر فرهنگ و معماری غرب قرار گرفته و معماری بومی و اصیل اسلامی ایرانی در حال فراموشی است.

امام جمعه ساری با بیان این که مرکز استان باید به یک کرامت شهر تبدیل شود، ادامه داد: آبادانی شهر به آبادانی روستاها است و مدیران باید توجه به روستاها و مناطق محروم را جزء اولویت های خود قرار دهند.

وی با اشاره به مسأله هجرت مردم از روستاها به شهرها، تصریح کرد: با آبادانی روستاها و توجه به مناطق محروم و روستاها شاهد هجرت معکوس از شهرها به روستاها خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود، مسؤولیت را امانتی نزد مدیران توصیف کرد و افزود: باید به گونه ای عمل کرد تا موجب رضایت الهی و همچنین مردم حاصل شود./950/پ210/

ارسال نظرات