۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۹۶۳۷۳
در آستانه سالگرد ارتحال آیت الله یزدی؛

فرزند آیت الله یزدی از خبرگزاری رسا بازدید کرد

فرزند آیت الله یزدی از خبرگزاری رسا بازدید کرد
فرزند آیت الله یزدی در آستانه سالگرد ارتحال آیت الله یزدی، از بخش‌های مختلف خبرگزاری رسا بازدید و با مدیرعامل این رسانه حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجید یزدی، فرزند مرحوم آیت الله یزدی در آستانه سالگرد رحلت آن عالم فرزانه صبح امروز از بخش‌های مختلف خبرگزاری رسا بازدید و با حجت الاسلام محققی مدیرعامل این رسانه حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید حجت‌الاسلام مجید یزدی پس از استماع روند فعالیت‌های خبرگزاری رسا، ضمن بیان خاطراتی از مرحوم آیت الله یزدی به بیان نکات و توصیه‌هایی پیرامون فعالیت این خبرگزاری پرداخت.

فرزند آیت الله یزدی از خبرگزاری رسا بازدید کرد

حجت‌الاسلام یزدی پس از اطلاع از روند فعالیت‌های خبرگزاری رسا و به‌ویژه فعالیت‌های این خبرگزاری نسبت به پوشش اخبار آیت الله یزدی و تولید مستند درباره زندگینامه ایشان، از فعالیت خبرگزاری رسا تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار سردبیر، مدیران و دبیران خبرگزاری رسا به ارائه گزارشی از فعالیت های سرویس های این رسانه حوزوی پرداختند.

گفتنی است، خبرگزاری رسا پیش از رحلت آیت الله یزدی، اقدام به تولید مستندی پیرامون زندگی و فعالیت‌های انقلابی ایشان در قالب تولید بیش از ۱۵۰ محصول خبری کرد که در نتیجه مستندی تحت عنوان «فقیه بصیر» تولید و از طریق رسانه ملی پخش شد.
محمدحسین کتابی
ارسال نظرات