۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۹۰۱۹۷

کتاب نقش ائمه به آذری ترجمه شد

کتاب نقش ائمه به آذری ترجمه شد
کتاب نقش ائمه (ع) در احیای دین توسط علامه سید مرتضی عسکری(ره) به رشته تحریر درآمده و آقای رضا شکراف آن را در یک جلد و به 493 صفحه به زبان آذری ترجمه کرده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،کتاب نقش ائمه (علیهم السلام) در احیای دین توسط علامه سید مرتضی عسکری(ره) به رشته تحریر درآمده و آقای رضا شکراف آن را در یک جلد و به 493 صفحه به زبان آذری ترجمه کرده و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) آنرا در قطع وزیری منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

اثر حاضر به بازاندیشی در اصول حاکم بر عملکرد امامان معصوم(علیهم السلام) در احیای اسلام واقعی و صیانت از سنت پیامبر(صلی الله علیه و آله) پرداخته است. نوشتار حاضر، حاصل سلسله سخنرانی‌های مؤلف در موضوع مزبور بوده که در قالب چهل و چهار درس تنظیم گردیده است. نویسنده در این کتاب با روش سیره‌نگاری تحلیلی، در صدد برآمده تا به موضوعات و مسایل زیر از سر دقت نگاه کند: معرفی و مقایسه مکتب خلفا و اهل بیت(علیهم السلام)، تبیین برخی از اصطلاحات اسلامی، مروری گذرا بر سنت پیامبر(صلی الله علیه و آله) و وضعیت آن در دوران خلفا، تصحیح عقاید دینی در باب امام‌شناسی، شرح تاریخ تفکر اسلامی در قرون گذشته و بیان تحریف‌ها حدیث‌سازی‌ها، فضایل‌بافی‌ها و عملکرد دشمنان نفاق‌پیشه اسلام و تشیع. از نظر وی بزرگ‌ترین نقش امامان شیعه، حفظ دین از تحریف و بیان حقایق برای امت اسلامی بوده است.

مخاطبان محترم برای دریافت حضوری کتاب میتوانند به نشانی قم ـ بلوار جمهوری اسلامی ـ نبش کوچه 6 مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) مراجعه و یا برای دریافت غیر حضوری با شماره تماس 02532131307 تماس حاصل فرمایند.

 

ارسال نظرات