۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۸۹۶۹۱

پنس رقیب ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ می‌شود

پنس رقیب ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ می‌شود
بنابر اعلام رسانه‌ها اقدامات اخیر مایک پنس، حاکی از آن است که وی احتمالا خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا آماده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، اقدامات اخیر مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا، حاکی از آن است که وی احتمالا خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آماده می‌کند و حتی اگر رئیس سابق وی هم قصد شرکت در این انتخابات را داشته باشد، از تصمیم خود منصرف نخواهد شد.

این پایگاه اینترنتی آمریکایی افزود،: برخی از فعالیت‌های اخیر پنس عبارتند از شرکت در مراسم سالانه پیت ریکت، فرماندار ایالت نبراسکا، تهیه و پخش پادکست، سخنرانی در مراسم یادبود حادثه ۱۱ سپتامبر در ایندیانا و درخواست از دادگاه عالی آمریکا برای لغو حکم سقط جنین.

پنس همچنین در مراسم یادبود یکی از ۱۳ نیروی آمریکایی کشته شده در حمله به فرودگاه کابل در افغانستان سخنرانی کرد.

دیگر جمهوریخواهانی که قصد دارند در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت کنند، عبارتند از رون دی سانتیس، فرماندار فلوریدا و تد کروز، سناتور تگزاس، هر دو نفر در مراسم سالیانه ریکت حضور داشتند. اما این دو نفر و دیگر جمهوریخواهان اظهار داشته اند که اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، تصمیم بگیرد بار دیگر برای شرکت در انتخابات نامزد شود، اقدامی که وی قاطعانه می‌گوید قصد انجام دادن آن را دارد، آن‌ها کناره گیری خواهند کرد، اما پنس ظاهرا چنین تصمیمی ندارد.

به گفته دیوید دروکر، خبرنگار واشنگتن اگزمینر، معاون رئیس جمهور سابق اظهار داشته است که وی نمی‌خواهد اجازه دهد ترامپ آینده سیاسی وی را مشخص کند. دروکر نوشت: پنس معتقد است تقریبا همه جناح‌های حزب جمهوریخواه از نامزدی وی استقبال می‌کنند به ویژه آن‌هایی که حامی ترامپ نیستند.

مشکلی که در حال حاضر پنس با آن مواجه است اینکه شخص ترامپ دیگر با وی همراه نیست. از زمانی که پنس نتوانست از تلاش‌های ترامپ برای لغو پیروزی جو بایدن دموکرات در انتخابات حمایت کند، ترامپ او را نادیده گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات