۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۸۸۵۶۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دشمن با کلیت نظام مشکل دارد نه با اصلاح طلب و اصولگرا

دشمن با کلیت نظام مشکل دارد نه با اصلاح طلب و اصولگرا
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: دشمن با کلیت نظام مشکل دارد و چه جریان های اصلاح طلب و چه اصولگرا را به دید دشمن خود می بیند.                          

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان سیاسی و رسانه ای استان کرمانشاه عنوان داشت: این اقتدار نظام و حکومت اسلامی است که تاکنون تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: بدین منظور تلاش برای ارتقا اقتدار و شکوه ملی و سیاسی باید از اولویت های جریان های سیاسی داخل کشور باشد، جریان های سیاسی شاید در ظاهر با هم اختلاف سلیقه داشته باشند ولی در عرصه های ملی و بین المللی همواره همسویی و هم افزایی خاصی با همدیگر دارند.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه جریان های وابسته به اصولگرا و اصلاح طلب در قبال منافع ملی همه مسؤول هستند، اظهار داشت: زمانی که پای منافع ملی در میان  باشد دیگر احزاب اصولگرا و اصلاح طلب معنای نخواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: دشمن انقلاب اسلامی با کلیت نظام مشکل دارد و چه جریان های اصلاح طلب و چه جریان های اصولگرا را به دید دشمن خود می بیند و این مهم را باید سیاسیون ما درک کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: بنابراین بایسته است که جبهه گیری و صف بندی این جریان ها در کشور که گاهی اوقات روی می دهد از روی تعقل و آینده نگری باشد، زیرا همگان می دانیم که دشمنان به خوبی اوضاع داخلی کشورمان را رصد می کنند و منتظر کوچکترین روزنه ای برای نفوذ در ارکان نظام هستند.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه غیرت ایرانی باعث شده است که شکست های بسیاری نصیب دشمنان این آب و خاک شود، عنوان داشت: در طول بیش از 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی شاید گروه ها و جریان های سیاسی در برخی از موارد اختلاف سلیقه و نظر داشته اند که این امری طبیعی در مباحث سیاسی است، ولی به عینه دیده ایم که در مباحث ملی شاهد یک وحدت و انسجام از سوی این احزاب و جریان های سیاسی مختلف در کشور بوده ایم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بنابراین جریان های سیاسی باید با تعقل و تمکین به قانون احزاب کارهای خود را انجام دهند و با برنامه های خود دولت منتخب را برای ساختن ایرانی آباد و سرافراز یاری کنند تا ان شاء الله به زودی شاهد برون رفت از این همه مشکلات اقتصادی که میراث دولت های قبلی است، ملت رهایی یابند./1400/پ210/

ارسال نظرات