۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۸۳۱۸۷
حجت الاسلام شکریان خبر داد؛

اجرای طرح امام محله در ۲۵۰ نقطه مازندران

اجرای طرح امام محله در ۲۵۰ نقطه مازندران
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از اجرای طرح امام محله در ۲۵۰ نقطه شهری و روستایی استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی برگزار شد، گفت: باید از همه فرصت ها و ظرفیت ها در جهت تعمیق باورهای دینی و انقلابی در جامعه بهره گرفته شود.
 
وی به حضور معنا دار مردم در انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و افزود: مردم ما علیرغم همه تلاش های دشمنان داخلی و خارجی، حضوری گسترده در پای صندوق های رأی داشتند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مشکلات معیشتی و موضوع کرونا موجب عدم حضور مردم در پای صندوق های رأی نشد، گفت: مردم ما بار دیگر نشان دادند در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام از هیچ کمکی فروگذار نخواهند کرد.
 
وی با بیان این که متأسفانه دولت فعلی با عملکرد ضعیف خود موجب فشار اقتصادی بسیاری به مردم شد، خاطرنشان کرد: اما مردم  با خلق حماسه ای دیگر، نشان دادند همواره در صحنه حاضر هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان از برخی شرایط به وجود آمده سوء استفاده کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به انتخاب آیت الله به عنوان رییس جمهور سیزدهم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این انتخاب، بار دیگر امیدها را قلوب ملت ایران و همه مستضعفان و آزادی خواهان جهان زنده کرد.
 
وی با بیان این که امروز مهم ترین وظیفه مسؤولان، رسیدگی به دغدغه های معیشتی مردم است، خاطرنشان کرد: به طور حتم دولت آینده از همه ظرفیت های خود در جهت کاهش این مشکلات گام برخواهد داشت.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود یکی از اقدامات مهم این سازمان را اعزام مبلغ در مناسبت های مختلف سال عنوان کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، دو هزار و ۴۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام شده است.
 
وی همچنین به عشق و ارادت مردم به سید و سالار شهیدان، به ویژه مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: این آمادگی برای عملیات محرم و اربعین وجود دارد و مردم نیز به این مراسم با عظمت معنوی امید دارند.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود، راهبری فضای مجازی، مسأله گردشگری و تحکیم بنیان خانواده را سه مأموریت این اداره کل در سال جدید عنوان کرد و با اشاره به بالا بودن آمار طلاق و همچنین کاهش فرزند آوری در سطح استان، گفت: باید در جهت تبیین این مسأله و همچنین تلاش در جهت فرهنگ سازی پیرامون فرزندآوری و تحکیم خانواده از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی استفاده شود.
 
وی همچنین از برنامه‌ریزی برای مدیریت در فضای مجازی خبر داد و اضافه کرد: شبکه‌سازی از فعالان متعهد مردمی در فضای مجازی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه همچنین به طرح امام محله در برخی مناطق استان اشاره کرد و گفت: این طرح در 50 نقطه شهری و 200 نقطه روستایی استان اجرایی شده است که در این طرح امامان محله با شناسایی مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت خیران و افراد معتمد محلی نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهند کرد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه سه هزار مسأله اجتماعی و فرهنگی در استان به ثبت رسیده است، افزود: تلاش خواهیم کرد با بهره گیری از ظرفیت امامان محله به بخش مهمی از این مشکلات و آسیب های اجتماعی پاسخ دهیم.
 
وی بر ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی به منظور پاسخگویی به شبهات تأکید کرد و گفت: باید همه نهادهای دینی و فرهنگی برای تقویت و گسترش ارزش های انقلابی در جامعه از همه فرصت ها و ظرفیت ها بهره گیرند./950/
ارسال نظرات