۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۸۰۳۱۳
در نماز عید سعید فطر عنوان شد؛

تأکید امام جمعه ساری بر حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین

تأکید امام جمعه ساری بر حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت حمایت قاطع ملت های مسلمان از انتفاضه مردم فلسطین در برابر صهیونیست های جنایت کار تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، ماه مبارک رمضان را ماه تربیت و تزکیه نفس معرفی کرد و گفت: مهم ترین دستاورد این ماه با فضیلت تقوا است.

وی با بیان این که اگر در پایان ماه مبارک رمضان بر تقوای ما افزوده شده نشان دهنده این است که از فضیلت های این ماه با برکت استفاده کردیم و بهره گرفتیم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که انسان باید در روز هم از جانب خداوند و هم از طرف خلق خدا دلخوشی داشته باشد، خاطرنشان کرد: دلخوشی از طرف خدا این است که خدا عبادت ما قبول کرده باشد و ثواب و وعده هایی را که به ما داده را به ما عطا فرماید.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که دلخوشی دیگر ما نسبت به خدا آمرزیده شدن است، تصریح کرد: آمرزیده شدن به خود ما بر می گردد و شرط آن این است که توبه کرده باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایت های صورت گرفته در افغانستان و قدس شریف گفت: جنایت کاران پرورده استکبار جنایتی را در افغانستان مرتکب شدند که دل هر انسانی را به درد می آورد.

امام جمعه ساری با بیان این که این جنایت وحشیانه بار دیگر خوی وحشی گری جریان های وابسته به استکبار را در منطقه آشکار کرد، افزود: نباید در برابر این گونه ددمنشی ها سکوت کرد بلکه باید قاطعانه در برابر این گونه اقدامات غیر انسانی ایستاد.

وی همچنین به وحشی گری های رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: متأسفانه این رژیم کودک کش در سایه سکوت ارتجاع عرب منطقه و کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر به کشتار مردم مظلوم فلسطین مشغول است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که صهیونیست ها نمازگزاران قدس و مردم غزه را می کشند، خانه ها و زمین های آنها را غصب و میلیون ها انسان بی گناه را آواره کرده اند، افزود: همه این اقدامات جنایت کارانه با چراغ سبز و حمایت آمریکای جنایت کار و سکوت برخی کشورهای خائن عربی صورت می گیرد.

امام جمعه ساری در پایان سخنان خود گفت: اگر می خواهیم عید داشته باشیم باید رابطه خودمان را با خدا و خلق خدا سالم کنیم./950/

ارسال نظرات