۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۷۵۵۱۵

آموزش و معیشت؛ در صدر مطالبات طلاب از شورای عالی حوزه های علمیه

آموزش و معیشت؛ در صدر مطالبات طلاب از شورای عالی حوزه های علمیه
شورای عالی حوزه های علمیه یک گزارش اجمالی از  پیام های دریافتی فضلا و طلاب گرامی خطاب به دبیر این شورا منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، چندی قبل دوره هشتم شورای عالی حوزه‌های علمیه در آغاز فعالیت خود اقدام به ایجاد بانک ایده به منظور دریافت اندیشه‌ها و نقطه نظرات طلاب و فضلای حوزه کرد.

بر اساس این گزارش، حال یک گزارش اجمالی از  پیام های دریافتی فضلا و طلاب گرامی خطاب به دبیر شورای عالی حوزه های علمیه از سوی این شورا ارائه داده شده است که آن را در زیر تقدیم مخاطبان محترم می کنیم.

در مجموع 710 پیام از سوی طلاب و فضلای حوزه به این سامانه ارسال شده که تعداد 250 پیام در زمینه آموزشی و 160 پیام در زمینه معیشتی است.

پ/آموزش و تبلیغ؛ در صدر مطالبات طلاب از شورای عالی حوزه های علمیه

همچنین 100 پیام در زمینه تبلیغ، 70 پیام در زمینه های متفرقه، 50 پیام برای درخواست دیدار، 40 پیام در عرصه تهذیب و 40 پیام برای قدردانی به این سامانه ارسال شده است.

گفتنی است، دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه هدف از این کار را دریافت و بهره مندی از اندیشه‌ها و ایده‌های اساتید، فضلا و طلاب در خصوص مسائل مرتبط به حوزه در عرصه سیاست گذاری و برنامه ریزی بهتر جهت ساماندهی و اقدام نسبت به مطالبات حوزویان اعلام کرده است.

اساتید، طلاب و فضلای حوزه مي‌توانند سؤال، پيشنهاد، انتقاد و نظر خود را از طريق صفحه ارسال نظر و پيشنهاد برای شورای عالی حوزه ارسال كنند تا نقطه نظرات و راهکارها و ایده های ارائه شده از سوی طلاب و فضلای حوزه در اختیار مسؤولان و اعضای شورای عالی حوزه قرار گیرد.

طبق اعلام دبیرخانه شورای عالی حوزه چنانچه نظرات مخاطبان امكان نمايش عمومی داشته باشد، پس از بررسی و تأييد، در صفحه مشاهده نظرها و پيشنهادها و تنها با ذكر نام شما (بدون ذكر سن و تحصيلات و شهر و ايميل) برای همگان، نمايش داده می شود.

همچنين اگر طلاب و فضلای حوزه تمايل دارند از طريق ايميل، با شورای عالی حوزه ارتباط داشته باشند، می توانند از ايميل واحد مربوطه، در صفحه ارتباط با شورا استفاده كنند./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
نظرگرفتن از طلاب برای برنامه ریزی کار ابتکاری شورای عالی حوزه است.
شکرا
1
0