۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۷۲۷۷۲
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

نگاه ما به ویژه برنامه های دهه فجر باید کیفی باشد

نگاه ما به ویژه برنامه های دهه فجر باید کیفی باشد
کرمانشاه - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: باید نگاه ما به ویژه برنامه های دهه فجر کیفی باشد، بدین معنا که نگاه ما به خروجی این برنامه ها باشد تا کمیت آنها.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمان مرادی امروز در دیدار با جمعی از متولیان برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در کرمانشاه گفت: امسال شرایط ویژه کرونایی باعث شده است که تغییراتی در ویژه برنامه های فجر انقلاب اسلامی داشته باشیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: با این حال شاید در نوع و کمیت برنامه های دهه فجر امسال تغییراتی داشته باشیم، ولی نباید اجازه دهیم که کرونا بر کیفیت برنامه های ما تاثیرات خود را بگذارد.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید نگاه ما به ویژه برنامه های دهه فجر کیفی باشد، بدین معنا که نگاه ما به خروجی این برنامه ها باشد تا کمیت آنها.

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه امسال به مانند سال گذشته دهه فجر با بسیاری از تبلیغات منفی و شیطانی دشمنان روبرو خواهد شد، بیان داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی برای ملت ایران یک عید بزرگ ملی است و در مقابل برای دشمنان یک روز عزاست، بدین منظور دشمن همواره به دنبال این است که این اعیاد را به کام ملت ایران تلخ کند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: یکی از برنامه هایی که متولیان برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باید مدنظر داشته باشند، برگزاری نشست ها و میزگردهایی با محوریت بررسی شکل گیری ریشه های انقلاب اسلامی می باشد.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: فکر و اندیشه جوان امروز در معرض تبلیغات بسیاری در فضای مجازی، ماهواره و... قرار دارد و علنا دشمن با استفاده از این امکانات به دنبال تحریف حقیقت انقلاب است و عملا شیوه تحریف را در دستور کار خود قرار داده است، بنابراین باید بتوانیم که این توطئه ننگین را با درایت و بصیرت خنثی کنیم.

ماموستا مرادی خاطرنشان کرد: تحریم ها بُعد اقتصادی و علمی کشور را تهدید می کنند، ولی تحریف بعد اعتقادی و دینی جوانان را در معرض خطر قرار می دهد، لذا زمانی که تحریف ها بتوانند به هدف خود برسند بی شک تحریم ها نیز موفقیت خود را به دست خواهند آورد، بنابراین نباید از موضع تحریف به سادگی عبور کنیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر رسانه ملی شبکه های تلویزیونی و رادیویی را افزایش داده است که این وضعیت می تواند یک پتانسیل خوب برای معرفی این انقلاب به نسل های جوان باشد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات