۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۶۳۶۴۷

کتاب«مدیریت تشکل تربیتی» منتشر و روانه بازار شد

کتاب«مدیریت تشکل تربیتی» منتشر و روانه بازار شد
کتاب«مدیریت تشکل تربیتی» به قلم حجت الاسلام محمدحامد مبین راوندی منتشر و روانه بازار شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، حجت الاسلام «محمدحامد مبین راوندی» در گفتگویی، با اشاره به ضرورت انتشار کتاب مدیریت تشکل تربیتی گفت: یکی از مشکلات شایع در مجموعه های تربیتی، نبود یک تشکیلات منسجم در آنها است. به همین جهت، بسیاری از این مجموعه ها بعد از مدتی فعالیت، دچار رکود یا حتی تعطیلی می شوند.

نویسنده کتاب مدیریت تشکل تربیتی گفت: در این کتای  ابتدا ضرورت وجود تشکل در تربیت را مورد بحث قرار داده و سپس ویژگی ها و ارکان یک تشکل تربیتی تاثیر گذار را مطرح شده است.

حجت الاسلام مبینی ادامه داد: فصل های بعدی کتاب به جایگاه و وظایف مدیر در یک تشکل تربیتی می پردازد. همچنین 8 اصل مدیریتی و تربیتی که هر مدیری باید مورد توجه قرار دهد، تبیین شده است.

وی با بیان اینکه فصل پنجم کتاب پیرامون اخلاق تشکیلاتی مدیران و نیروهای مجموعه است افزود: آخرین فصل کتاب هم به آسیب شناسی تشکل های تربیتی می پردازد.

نویسنده کتاب مدیریت تشکل تربیتی  با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات تشکل های تربیتی، کمبودهای مالی است گفت: به همین جهت سیاست ها و روش های تامین استقلال مالی هم که به عنوان پیوست کتاب مطرح شده بسیار خواندنی و قابل استفاده است.

لازم به ذکر است نویسنده کتاب حجت الاسلام مبینی، تجربه طولانی در مشاوره به مجموعه های تربیتی مختلف در سراسر کشور را دارند. ایشان چندین سال مدیریت موسسه نخبگان میثم تمار را بر عهده داشته و هم اکنون ریاست موسسه مصباح الهدی را بر عهده دارند. کتاب مدیریت تشکل تربیتی حاصل این تجربه های متمادی، پژوهش های گسترده  و گفتگوهای ایشان با اساتید و فعالان تربیتی است.

شورای فکری و مدیران تشکل های تربیتی، با بهره گیری از نکات و راهکارهای پیشنهادی در این اثر، بی شک دستاوردهای بهتر و بزرگتری خواهند داشت.

لازم به ذکر است کتاب مدیریت تشکل تربیتی در 268 صفحه توسط انتشارات شفق به چاپ رسیده است و علاقمندان برای تهیه کتاب می توانند با شماره 09191965960 تماس حاصل کرده یا به سایت انتشارات www.shafaq-book.ir مراجعه کنند./826/د102/ق

ارسال نظرات