۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۶۵۷۹۵۹
در دیدار بسیج جامعه زنان شهرستان مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه نکا از کاهش بودجه نهاد‌های انقلابی کشور

انتقاد امام جمعه نکا از کاهش بودجه نهاد‌های انقلابی کشور
حجت الاسلام لائینی از کاهش بودجه نهاد‌های انقلابی کشور انتقاد کرد و گفت: ما نسبت به عملکرد دولتمردان انتقاد داریم که بودجه نهاد‌های انقلابی را کاهش داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد صادق لائینی، امام جمعه نکا بعد از ظهر امروز در دیدار بسیج جامعه زنان این شهرستان که با موضوع مطالبه گری در خصوص حجاب و عفاف برگزار شد با بیان این که همه مسؤولان کشور باید نسبت به مسأله حجاب دغدغه داشته باشند، گفت: مطالبه گری پیرامون موضوع مهم حجاب باید به طور جدی دنبال شود.
 
وی با بیان این که نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند یک عزم ملی است، افزود: این دغدغه باید در همه مسؤولان کشور به وجود داشته باشد تا شاهد گسترش این فرهنگ دینی باشیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این نگاه مسؤولان نسبت به مسأله عفاف و حجاب باید تغییر کند، بیان داشت: حمایت و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یک ضرورت مهم است که هیچ بهانه‌ای برای آن قابل پذیرش نیست.
 
حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود از کاهش بودجه نهاد‌های مهم و انقلابی کشور انتقاد کرد و گفت: ما نسبت به عملکرد دولتمردان انتقاد داریم که بودجه نهاد‌های انقلابی را کاهش دادند.
 
امام جمعه نکا با ابراز تأسف از بی توجهی مسؤولان نسبت به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی و فرهنگی افزود: مسؤولان به جای حرف زدن و شعار دادن از ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری بهره گیرند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه علیرغم تأکیدات بسیار مقام معظم رهبری هنوز موضوع اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخل بر زمین مانده است، ادامه داد: بسیاری از واحد‌های تولیدی از کار افتاده و نیمه تعطیل است.
 
وی با بیان این که متأسفانه مسؤولان همواره در خصوص نبود بودجه گلایه می‌کنند، افزود: مسؤولان یک ماسک تحریم زدند و همه چیز را به تحریم نسبت می‌دهند در صورتی که بسیاری از این مشکلات را می‌توان با مدیریت و برنامه ریزی رفع کرد.
 
حجت الاسلام لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که باید ابتدا اعتقادات مردم را اصلاح کنیم، گفت: اگر اعتقادات مردم اصلاح شود بسیاری از مشکلات فعلی که در حوزه عفاف و حجاب با آن روبرو هستیم رفع خواهد شد./950/پ203/ب1
ارسال نظرات