۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۵۷۸۸۶
جبهه العمل اسلامی لبنان؛

پیروزی جنگ تموز متعلق به همه مردم لبنان است

پیروزی جنگ تموز متعلق به همه مردم لبنان است
جبهه عمل اسلامی در چهاردهمین سالگرد پیروزی حزب الله در جنگ تموز طی بیانه ای اعلام کرد: این پیروزی متعلق به همه مردم لبنان است که با همدلی ارتش مردم و مقاومت به دست آمد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان در چهاردهمین سالگرد پیروزی جنگ تموز در سال 2006 طی بیانه ای، اعلام کرد: این پیروزی تاریخی، متعلق به همه احزاب و اقوام لبنانی است و به رژیم غاصب صهیونیستی قدرت مقاومت را نشان داد.
جبهه العمل اسلامی تاکید کرد: از دلایل این پیروزی یکپارچگی و همدلی استراتژی دفاعی ارتش مردم و مقاومت بود و دستاوردهای مهمی که منجر به این پیروزی شد نه فقط در لبنان بلکه در کل منطقه عربی و غرب آسیا نمایان گشت.
گفتنی است: جنگ 33 روزه نقطه عطفی در معادله درگیری با رژیم صهیونیستی محسوب می شود. جنگی که نخستین شکست را در کارنامه رژیم صهیونیستی در یک جنگ تمام عیار ثبت کرد و آغازی بر روند شکست های پیاپی اسرائیل از محور مقاومت در هر جنگ پس از آن شد. تا جائیکه اسرائیل در 14 سال گذشته نه تنها هیچ موفقیت نظامی را در جبهه های مختلف کسب نکرده بلکه موازنه قدرت در سطح منطقه نیز به ضرر این رژیم تغییر کرده است.
ارسال نظرات