۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۵۶۲۴۹
آیت الله علما:

مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس باید ارتقای سطح زندگی مردم باشد

مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس باید ارتقای سطح زندگی مردم باشد
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نخستین و مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس باید ارتقای سطح زندگی مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز با مجمع نمایندگان استان کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه کرمانشاه در این دیدار بیان داشت: اولین و مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس باید ارتقای سطح زندگی مردم باشد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همچنین نمایندگان مجلس باید دستورات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث مطالبات فرهنگی و اقتصادی را نصب العین خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از مشکلاتی که امروز کرمانشاه با آن روبروست، نیمه کاره ماندن طرح ها در این استان می باشد که این را باید نتیجه عدم برنامه ریزی درست و اصولی مدیران دانست.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به پتانسیل عظیم این استان در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: در صورت برنامه ریزی درست و کاربردی کرمانشاه در بحث کاشت برنج می تواند در سطح کشور جایگاه مناسبی برای خود به دست آورد و رسیدن به این مطلوب نیازمند همراهی مسئولان مربوطه است.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود گفت: به کرار در جلسات مختلفی که برگزار شده است بنده تاکید کرده ام که کرمانشاه استانی بسیار ثروتمند و زرخیر است، ولی مدیریت ضعیف باعث شده است که هرگز نتوانیم از این همه داشته استفاده درست ببریم و تاسف بارتر اینکه آمار بیکاری در کرمانشاه نسبت به سایر مناطق کشور رقم بسیار بالایی است که این جای نگرانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: از سوی دیگر از مردم کرمانشاه می خواهیم که همیشه مطالبه گر باشند و از نمایندگان و مدیران خود مطالبه گری کنند تا خدایی ناکرده شاهد کم کاری و سهل انگاری برخی از مدیران و مسؤولان نباشیم./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات