۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۵۵۷۶۶
مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع):

دستاوردهای امروز حوزه مرهون تلاش‌های شورای عالی است

دستاوردهای امروز حوزه مرهون تلاش‌های شورای عالی است
حجت الاسلام سمیعیان دستاورد امروز حوزه‌های علمیه را تلاش شورای عالی حوزه‌های علمیه در دوره های مختلف دانست.

حجت الاسلام مصطفی سمیعیان مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به ارزیابی اقدامات شورای عالی حوزه های علمیه در دوره های قبل پرداخت و گفت: افتخارات و دستاوردهای امروز حوزه های علمیه مرهون تلاش ها و سیاستگذار های کلان شورای عالی حوزه های علمیه در دوره های قبل است.

وی با توجه به شرایط روز حوزه های علمیه و نیازهای جامعه، ابراز کرد: امیدواریم در دوره جدید شورای عالی به شرایط کنونی حوزه های علمیه و جهان اسلام  و حتی فراتر از آن توجه شود و تصمیمات جامع تری اتخاذ شود.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی کلان در بخش‌های مختلف آموزشی، اخلاقی، تبلیغی و اجتماعی حوزه علمیه قم و سایر حوزه‌های وابسته به آن بر عهده شورای عالی حوزه های علمیه است گفت: نیاز است با سیاستگذاری درست شرایط مناسب برای تحصیل طلاب ایجاد گردد تا به جهت مسائل معیشتی و زندگانی طلاب از رشد و پشیرفت باز نمانند.

حجت الاسلام سمیعیان با اشاره به اینکه حوزه های علمیه خواستگاه انقلاب اسلامی است بر لزوم انقلابی ماندن حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: شورای عالی حوزه های علمیه از دیدگاه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در برنامه ریزی های خود بهره برداری کند.

وی در پایان خواستار پشتیبانی از مجموعه های فعال در زمینه انقلاب اسلامی توسط شورای عالی حوزه های علمیه شد./ت302/ف

ارسال نظرات