۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۶۵۴۱۱۱
حجت الاسلام حسینی کیا:

مجلس یازدهم به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است

مجلس یازدهم به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است
نماینده مجلس با بیان اینکه نمایندگان باید مشکلات مردم را دغدغه اصلی خود بدانند، گفت: مردم مشکلات را تحمل می‌کنند، اما از برخی مسؤولان گلایه دارند.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به شاخص های مجلس تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مهمترین ویژگی مجلس تراز انقلاب این است که نمایندگان درد و مشکلات مردم را از دغدغه های اصلی خود بدانند و رفع معضلات معیشتی مردم را مهم‌ترین اولویت خودشان قرار دهند.

حجت الاسلام حسینی کیا ابراز کرد: مهمترین دغدغه مردم کشور اشتغال، رفع بیکاری، شفافیت، مبارزه با فساد و جهادی عمل کردن مسؤولان است، امروز مردم سختی ها را تحمل می کنند اما از برخی مسؤولان گلایه و شکایت دارند.

نماینده مردم سنقر در مجلس یازدهم ابراز داشت: باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سطح مردم عادی زندگی و خوی اشرافی­‌گری را از خود دور کنند و در راستای ایجاد مجلس تراز انقلاب اسلامی حرکت کنند.

وی بر ضرورت اصلاح برخی قوانین اقتصادی کشور تأکید و ابراز کرد: باید نمایندگان طرح و لوایحی را به تصویب برسانند که رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در پی داشته باشد و قوانینی که مانع رشد و جهش اقتصادی کشور  است، اصلاح و  قوانین کاربردی جایگزین آنها شوند.

حجت الاسلام حسینی کیا بیان کرد: اگر مجلس خواهان این است در تزار انقلاب اسلامی گام بردارد، باید اصلاح قوانین مربوط به نمایندگان، شفافیت آراء و عدم اشرافی‌گری و مبارزه فاسد از داخل مجلس و خود نمایندگان شروع شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس یازدهم ابراز کرد: مردم به نمایندگان مجلس یازدهم امیدوار هستند تا اینکه بتواند در جهت منویات و رهنمودهای امام راحل و رهبر انقلاب و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی گام‌­های مؤثری بردارد./998/ت302/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات