۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۵۳۲۷۸
از سوی اصناف و بازاریان؛

۵ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود

۵ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود
سرهنگ حاجتی گفت: بسیج اصناف با کمک بازاریان و اصناف تا به امروز ۵ هزار بسته معیشتی را تهیه و در میان نیازمندان توزیع کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز در مرحله دوم رزمایش همدلی بازاریان و توزیع دو هزار بسته غذایی به اصناف آسیب دیده از بیماری کرونا اظهار داشت: بسیج اصناف با کمک بازاریان و اصناف تا به امروز ۵ هزار بسته معیشتی را تهیه و در میان نیازمندان توزیع کردند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه خود بازاریان از شیوع کرونا آسیب دیدند، خاطرنشان کرد: بازاریان بدون هیچ چشمداشتی، کمک‌های خود را تقدیم کردند و تنها دعای افراد نیازمند است که برای آن‌ها به دست خواهد آمد.
                   پ/پنج هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود
این مقام مسؤول ادامه داد: رزمایش کمک مؤمنانه پس از فرمان رهبری مبنی بر مواسات و همدلی با نیازمندان از سوی سربازان معظم له در همه نهادها، ارگان‌ها و حتی پایگاه‌های بسیج اجرایی شد.

سرهنگ حاجتی بیان داشت: بنکداران، اصناف اهواز و اتاق بازرگانی تلاش‌های بسیاری برای کمک به نیازمندان در قالب رزمایش مواسات انجام دادند و ۵ هزار بسته معیشتی تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان تا پس از ماه رمضان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این کمک‌ها صدقه جاریه‌ای برای بانیان است و در مرحله دوم کمک اصناف، دو هزار بسته در سراسر استان توزیع می‌شود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات