۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۶۵۲۱۳۹
فرمانده سپاه خوزستان مطرح کرد؛

همدلی ایرانی ها در برابر کرونا

همدلی ایرانی ها در برابر کرونا
سردار شاهوارپور با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه، گفت: یاری رسانی به مردم و عدم بی تفاوتی در برابر نیازمندان تفاوت فرهنگ غرب و اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان، شنبه شب در مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با تبریک ولادت امام حسن مجتبی اظهار داشت: در راستای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا تلاش های بسیار خوبی با همکاری خیران و نهادهای همیشه خادم مردم و مجموعه های دولتی شکل گرفت.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان با اشاره به راه اندازی قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه بیان داشت: در مرحله سوم رزمایش بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی، تهیه و از سوی گروه های جهادی به دست نیازمندان می رسد.

سردار شاهوارپور ادامه داد: تفاوت فرهنگی بسیاری میان ایران و دنیای غرب وجود دارد، فجایع عجیبی در دنیای مدرن غربی رخ می دهد و هر کسی به فکر خود است.

وی اضافه کرد: ملت ایران به بعد معنوی و روحانی توجه ویژه ای دارد، نمازجمعه ها، مساجد و باورهایمان سبب شده تا در چنین روزهایی همگان بسیج شوند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان بیان داشت: سال گذشته و در چنین روزهایی در بحث سیل نیز حضور جانانه ملت را شاهد بودیم، نگاه مؤمنانه مردم در بحث کرونا بار دیگر ثابت شد و در هر هفته ماه رمضان شاهد سیل کمک ها هستیم./۹۴۵۶/پ310/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات