۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۴۸۰۶۳
حجت الاسلام مرادی:

اقدامات بسیج برای حفظ سلامتی مردم قابل تقدیر است

اقدامات بسیج برای حفظ سلامتی مردم قابل تقدیر است
حجت الاسلام مرادی گفت: بسیج برای حفظ سلامت مردم و در راستای تمهیدات لازم برای تأمین ماسک و محصولات بهداشتی در شرایط حساس کشور اقدامات قابل توجهی انجام داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام صادق مرادی، رییس کل دادگستری خوزستان، صبح امروز از کارگاه تولید ماسک و ملزومات بهداشتی قرارگاه جهادی شفاء سپاه شهرستان کارون بازدید کرد.

رییس کل دادگستری خوزستان با تقدیر از تلاش همه بانوان جهادگر و بسیجی در راستای آماده‌سازی، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی فعالیت عنوان داشت: بسیج مثل همیشه و در جهت سلامت مردم به صحنه آمد و در کنار دیگر اقشار جامعه برای کمک به مردم تلاش می‌کند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه بسیج برای حفظ سلامت مردم و همچنین تلاش در راستای تمهیدات لازم برای تأمین ماسک و محصولات بهداشتی در شرایط حساس کشور اقدامات قابل توجهی انجام داده است، خاطرنشان کرد: در این کارگاه شاهد جلوه زیبا و ارزشمند فعالیت داوطلبانه بانوان جهادگر و بسیجی نوجوان، جوان و بازنشسته در جهت آماده‌سازی، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی برای سلامت مردم هستیم.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه چنین کار‌هایی از روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی نشأت می‌گیرد، ادامه داد: مردم خوزستان در این شرایط حساس همانند ۸ سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و دستگاه قضایی استان با تمام توان و به روش‌های مختلف از اقدامات جهادگران که در هر زمینه به خدمت رسانی مردم می‌پردازند، حمایت خواهد کرد.

در این بازدید حجت الاسلام مرادی با تعدادی از  بسیجیان گفت و گو و از تلاش ها، زحمات و  فعالیت های ارزشمند و داوطلبانه آنان در کمک رسانی به مردم تشکر و برای آنان موفقیت روز افزون و سلامتی از خداوند متعال مسئلت کرد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات