۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۶۴۶۹۹۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

دولت و مجلس با حذف زوائد اداری زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنند

دولت و مجلس با حذف زوائد اداری زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنند
حجت الاسلام بابائیان با تأکید براین که دولت و مجلس باید با حذف زواید مسیر تحقق عملی شعار را هموار کنند، گفت: جهش در تولید با شعار و بخشنامه محقق نخواهد شد.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» بر ضرورت عزم جدی‌تر دولت و مجلس بر تحقق عملی شعار سال تأکید کرد.
 
وی با تأکید بر این که مسؤولان از هر گونه نگاه سطحی و شعاری نسبت به مسأله تولید باید به شدت پرهیز کنند، افزود: تقویت و جهش در تولید تنها مربوط به امسال نیست بلکه باید به عنوان یک راهبرد مهم همواره مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حمایت از تولید داخل عامل رشد و شکوفایی اقتصادی کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: بی اثر کردن تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران در گرو جهش در تولید داخل است.
 
حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که دشمنان با تشدید تحریم‌های اقتصادی در سال‌های اخیر همه تلاش خود را به کار گرفته تا ملت ایران را تسلیم خواسته‌های نامشروع خود کند، گفت: اما این ملت با ایستادگی و مقاومت، درس بزرگی به زیاده خواهی‌های آمریکا دادند.
 
وی با بیان این که این ملت هیچ گاه تسلیم خواسته‌های نامشروع آمریکایی‌ها نخواهد شد؛ بیان داشت: به طور حتم با تقویت توان و تولید داخلی می‌توانیم ضمن خنثی کردن تحریم‌های اقتصادی دشمن، شاهد یک رشد متوازن در همه بخش‌های مختلف کشور باشیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در طول بیش از چهل سال اخیر هر جا بر توان و ظرفیت داخلی تکیه کردیم، دستاورد‌های بسیاری نصیب کشور شده است، خاطرنشان کرد: اگر توان و ظرفیت کشور در جهت حمایت از تولیدات داخلی به کار گرفته شود، ایران اسلامی در آینده‌ای نزدیک به قدرتی بلامنازع در عرصه اقتصادی تبدیل خواهد شد.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که توان مدیریتی و اقتصادی کشور باید در سال جدید به سمت حمایت بی قید و شرط از تولید سوق داده شود، گفت: باید با برداشتن موانع غیر ضروری بستر‌های لازم را به منظور رونق و جهش در تولید فراهم شود.
 
وی با تأکید بر این که دولت و مجلس باید با حذف زواید مسیر تحقق عملی شعار را هموار کنند، بیان داشت: جهش در تولید با شعار و بخشنامه محقق نخواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه دولت‌ها در سال‌های اخیر به ظرفیت‌های داخلی کشور بی توجهی کردند، خاطرنشان کرد: دولت‌ها باید به این نتیجه برسند تنها با تکیه بر توان داخلی می‌توانیم به پیشرفت دست پیدا کنیم.
 
حجت الاسلام بابائیان با تأکید بر این که وابستگی به سایر کشور‌ها مسیر خوبی برای تأمین نیاز‌های داخلی نیست، تصریح کرد: برای تأمین نیاز داخل باید تولید داخل را تقویت کنیم تا شاهد رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در کشور باشیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
احسنت بسیار عالی و خوب بود
1
0