۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۴۵۷۵۶
سخنگوی کمیته بحران کاشان:

۲۷۰ هزار نفر در کاشان و آران و بیدگل غربالگری کرونا شدند

۲۷۰ هزار نفر در کاشان و آران و بیدگل غربالگری کرونا شدند
مروجی با اشاره به اینکه تا کنون ۵۴ درصد مردم کاشان و آران و بیدگل در سامانه غربالگری کرونا ویروس ثبت نام کرده اند، گفت: ۲۷۰ هزار نفر مردم منطقه کاشان غربالگری کرونا شدند.
سید علیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۲۷۰ هزار نفر از مردم کاشان و آران و بیدگل غربالگری کرونا شدند، گفت: تاکنون ۵۴ درصد مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل به لحاظ داشتن علائم بیماری کرونا از طریق سامانه تلفن ۴۰۳۰ و سامانه https://salamat.gov.ir/ غربالگری شده اند.

وی از شهروندان دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل درخواست کرد به تماس‌هایی که از سامانه ۴۰۳۰ با آن‌ها گرفته می‌شود پاسخ بدهند و یا بصوت فعال در سامانه غربالگری کرونا ثبت نام کنند.

به گفته وی با پاسخ به سامانه تلفن ۴۰۳۰ و  سامانه غربالگری کرونا چنانچه علائم بیماری کرونا را داشته باشند از طریق همکاران ما در حوزه بهداشت و همکاران بسیج راهنمایی می‌شوند و اگر نیاز به مراجعه به پزشک وجود داشته باشد معرفی می‌شوند.

مروجی در ادامه تأکید کرد: بیمارانی که از بیمارستان مرخص می‌شوند و در منازل دوران نقاهت خود را می‌گذرانند علاوه بر اینکه توسط همکاران بهداشت و بسیج مورد پیگیری قرار می‌گیرند، از خیرین سلامت می‌خواهیم برای رفع نیازمندی‌های آن‌ها توجه ویژه داشته باشند.

سخنگوی کمیته بحران کاشان گفت: بیماران مشکوک به کرونا تنها آن‌هایی نیستند که در بیمارستان بستری هستند بلکه در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ بیمار نیز در منازل نیاز به مراقبت و حمایت و حتی حمایت‌های روحی و روانی دارند./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات