۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۶۳۸۲۱۰
حجت الاسلام والمسلمین کلباسی:

زیبایی‌های دین را به جامعه عرضه کنیم

زیبایی‌های دین را به جامعه عرضه کنیم
مدیر مدرسه علمیه رکن الملک با تأکید بر ضرورت نشان دادن زیبایی‌های دین به جامعه، گفت: تولیدات ما در عرصه تبلیغ باید با ذائقه و مقتضیات مخاطب همخوانی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین احمد کلباسی مدیر مدرسه علمیه رکن الملک اصفهان، عصر امروز در نشست امضاء تفاهم نامه طرح پژوهشی تبلیغی «نبأ» با اشاره به فعالیت‌های گسترده و دستاوردهای مدرسه علمیه رکن الملک در عرصه تبلیغی و پژوهشی، گفت: کارهای زمین مانده بسیاری در پیش داریم و باید تلاش و همت جدی برای رسیدگی به آنها صورت بگیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: می‌توانیم دین را با شکل زیبا به جامعه امروز عرضه کنیم و جوانان زیادی را جذب کنیم، متأسفانه اغلب دین با شکل زیبا و صحیح به جامعه عرضه نمی شود و به همین دلیل است که شاهد هستیم برخی مواقع خواهان مباحث دینی کم است و توان جذب مخاطبین را نداریم.

مدیر مدرسه علمیه رکن الملک با تأکید بر در نظر گرفتن اقتضائات هر جامعه، اظهار کرد: تولیدات ما برای هر مخاطب باید با توجه به آنچه مقتضی آنها است در نظر گرفته شود و در تکامل طرح باید اقتضائات مخاطبین دیده شود تا این جذایت در طرح باقی بماند و بتواند مخاطبین را جذب کند.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی در ادامه افزود: محتوا باید با در نظر گرفتن ذائقه مخاطبین تولید شود و این رسالت ما در عرصه تبلیغ است تا بتوانیم به درستی مخاطبین خود را جذب و محتوای خود را به آنها ارائه کنیم. باید دین را خوشمزه و شیرین و گوارا به تمام ذائقه‌ها ارائه کنیم و می‌توان از همین جامعه حبیب بن مظاهر ساخت./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات