۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۳۲۷۸۹
رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق:

مجلس عراق برای اخراج امریکایی ها قانون تصویب کند

مجلس عراق برای اخراج امریکایی ها قانون تصویب کند
رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق از مجلس عراق خواست تا برای اخراج امریکایی ها قانون تصویب کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سیدحمید حسینی رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق تأکید کرد که هرچه زودتر باید قانونی در مجلس برای اخراج همه نیروهای امریکایی و توقف همکاری های دولت عراق با اشغالگران تصویب شود.

سیدحمید حسینی در بیانیه ای تجاوز و حمله امریکایی ها به تیپ 45 الحشدالشعبی را در غرب استان الانبار محکوم کرد و نوشت: این تجاوز به شهادت تعدادی از مجاهدان قهرمان الحشدالشعبی که در جایگاه حمایت و نگهبانی از مرزهای عراق با سوریه مستقر شده اند، منجر شد.

در این بیانیه با اعلام مراتب محکومیت این اقدام از سوی اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق تاکید کرد که این تجاوزهای مکرر امریکا علیه حاکمیت عراق مستلزم واکنش و ایستادگی یکپارچه و شجاعانه همگانی است تا بتوان در مقابل این گونه تجاوزها ایستادگی کرد. 

بیانیه رییس رادیو و تلویزیون های عراق آورده که این تجاوزها نشانگر آن است که نیروهای اشغالگر امریکایی هیچ گونه احترامی برای عهدنامه ها و قراردادهای بین المللی قائل نیستند و سعی دارند با خدشه دار کردن استقلال و حاکمیت عراق،  نقشه های شوم خود علیه ملت عراق را عملی کنند.

جنگنده های نظامی آمریکا اخیرا مقر نیروهای تیپ‌های ۴۵ و ۴۶ الحشد الشعبی در منطقه القائم در غرب استان الانبار را هدف گرفتند./983/ب

منبع: ایرنا

ارسال نظرات