۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۹۷۵۳۰
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب یک منشور تدوینی برای چهل سال آینده نظام است

پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب یک منشور تدوینی برای چهل سال آینده نظام است
امام جمعه شهرکرد گفت: پیام راهبردی رهبری یک منشور تدوینی برای چهل سال آینده نظام است که توصیه می‌کنم همه با دقت آن را بخوانند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با تفسیر آیه ۴۶ سوره انبیاء اظهار کرد: این آیه در مورد وضعیت کسانی است که در برابر انبیا ایستادند؛ برخی از مخالفان تا عذاب الهی را نبینند، از بدی و مخالفت خود کوتاه نمی‌آیند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه متحول شدن در زمان نزول عذاب الهی ذره‌ای فایده ندارد، خاطرنشان کرد: باید سخن حق را بشنویم و تا فرصت باقی است، از نصیحت و حرف خوب تأثیر پذیریم و این همان چیزی است که خداوند متعال می‌خواهد.

وی در ادامه با تشکر از حضور چشمگیر مردم در جشن چهل سالگی انقلاب خاطرنشان کرد: در ۲۲ بهمن ماه امسال خداوند با عنایت خود، دل‌های مردم را کنار هم قرار داد تا چنین جمعیتی به میدان بیاید و دشمن انگشت به دهن بماند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال چشم دشمن را کور کرد و همه معادلات او را به هم ریخت، تصریح کرد: مردم با حضور خود ثابت کردند هیچ چیز نمی‌تواند آن‌ها را از اسلام و ارزش‌های دینی جدا کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات را نشانه ضعف دشمن دانست و افزود: دشمن می‌خواست از این طریق انتقام حضور میلیونی مردم را بگیرد و شیرینی جشن انقلاب را به کام آن‌ها تلخ کند، اما کور خوانده و این خیال باطل را با خود به گور می‌برد.

وی با تأکید بر اینکه مردم ما پیرو امامی هستند که شهادت را شیرین‌تر از عسل می‌داند، پس هیچ‌گاه با شهادت تلخ کام نمی‌شوند، ابراز کرد: دشمن هنوز مردم ما را نشناخته است و معنای شهادت و عنایت الهی را هیچ گاه نمی‌فهمد.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اشاره کرد و افزود: این بیانیه یک منشور تدوینی برای قبل از این چهل سال و چهل سال آینده نظام است که توصیه می‌کنم همه با دقت آن را بخوانند و برای همدیگر تشریح کنند تا به خوبی در بین مزذم نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه مخاطب اصلی پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب جوانان هستند، گفت: این نکته، افتخاری برای جوانان است که مایه امید رهبری هستند؛ جوانان باید قدر خود را بدانند و با همه توان وارد میدان عمل شوند.

وی با بیان اینکه آینده نظام اسلامی کاملا روشن است، خاطرنشان کرد: اگر به برخی از شعار‌های انقلاب بی توجهی نشده بود و مسؤولان کمی بیشتر به این شعار‌ها عمل می‌کردند قطعا آینده بهتر با دستاورد‌های بیشتری را از آن خود کرده بودیم.

امام جمعه شهرکرد، دقت، سرعت و پشتکار جوانان را مهمترین نیاز امروز کشور برای رشد و پویایی هر چه بیشتر دانست و ادامه داد: باید پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب را چراغ راه آینده خود قرار دهیم و با همه توان در راستای منویات ایشان حرکت کنیم که اگر این شد، به یقین سربلند خواهیم بود./۹۴۵۷/پ202/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات