۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۵۹۷۳۴۷
آیت الله رشاد:

مسؤولان به پیام حضور معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توجه کنند + فیلم

مسؤولان به پیام حضور معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توجه کنند + فیلم
آیت الله رشاد شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را عامل تقویت انقلاب دانست و گفت: مسؤولان به پیام حضور معنادار ملت توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله رشاد رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه علمیه استان تهران، امروز پیش از آغاز درس خارج فقه که در مدرسه علمیه امام رضا(ع)برگزار شد، گفت: دهه فجر امسال به جهت خصوصیت چهل‌سالگی انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

وی بابیان اینکه مردم با درک اهمیت این حضور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند، ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار باعظمت و توام با شور، شعور و شعف بود که پیام‌هایی گوناگونی را برای دشمنان و مسؤولان داخلی به همراه داشت.

آیت‌الله رشاد بیان داشت: دشمن تصور می‌کرد مردم از انقلاب و نظام فاصله گرفته و خسته شده‌اند ازاین‌رو با تحریم اقتصادی و قرار دادن مردم در تنگنای معیشتی می‌خواست مردم را از انقلاب و نظام جدا کند و جامعه را در جهت تقابل با نظام سوق دهد که با عنایت و لطف الهی دید که چنین نشد؛ به‌طور قطع راهپیمایی 22 بهمن برای دشمنان اسلام، تشیع و نظام اسلامی روز سختی بود.

رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه این دشمنان لحظه‌به‌لحظه حوادث ایران را رصد می‌کنند، ابراز کرد: با اخبار اعلان‌شده گاهی رییس جمهور آمریکا به‌شخصه می‌نشیند و با تجهیزات رسانه‌ای حضور و رفتار مردم را درصحنه‌های مختلف همچون راهپیمایی 22 بهمن رصد و پایش می‌کند.

وی افزود: این رییس جمهور خرفت آمریکا که گفته بود ملت ایران 40 سالگی انقلاب را نمی‌بینید، دید که مردم جشن چهل‌سالگی انقلاب را چه باشکوه برگزار کردند و قهرا مرتجعان منطقه و سران کورچشم و نفهم منطقه نیز این پیام را دریافت کردند.

آیت‌الله رشاد پیام دیگر حماسه 22 بهمن را متوجه مسؤولان و مدیران داخلی کشور دانست و گفت: مردم در روز 22 بهمن به مسؤولان نشان دادند که پای انقلاب هستند و هر جا که لازم باشد حضور پیدا می‌کنند. مسؤولان و مدیران کشور باید مشکلات جامعه را مرتفع کنند و معیشت ملت را مدیریت کنند باید تأسف خورد آن‌گونه که انتظار می‌رود و توقع وجود دارد عمل نمی‌شود.

رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه علمیه استان تهران با تأکید بر اینکه معیشت و مساله فساد دو مشکل اساسی کشور به شمار می‌روند، بیان داشت: ضعف فرهنگی، مشکلات اداری، رشوه، کارشکنی، تعلل، برخورد نامناسب با مردم و ارباب‌رجوع از مشکلاتی است که امروز مردم با آن دست‌به‌گریبان هستند.

این مفسر قرآن کریم با بیان اینکه سوء مدیریت منشأ اساسی مشکلات جامعه است، ابراز کرد: تحریم‌ها در کوتاه‌مدت ممکن است اثرگذار باشد اما در درازمدت نتیجه‌ای مثبت خواهد داشت، امروز پیشرفت‌هایی که در کشور شاهد آن هستیم به برکت همین تحریم‌ها بوده است، نتیجه محاصره اقتصادی خوداتکایی است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی قریب به 40 مرتبه ایران تحریم شد اما با چنین مشکلاتی روبرو نشدیم، مشکلات امروز نتیجه بی تدبیری و سوء مدیریت است. تجربه نشان داده هرگاه مشکلات کشور مدیریت شد مردم به مشکلات فائق آمده‌اند.

آیت‌الله رشاد ادامه داد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام دادند که ما به انقلاب وفادار هستیم امیدواریم مسؤولان پیام مردم را دریافت کرده باشند و سطح زندگی خودشان را پایین بیاورند و با مردم هم‌تراز و همراه باشند این مردم باوفادار، باهوش، بصیر، مقاومت، شکیبا، مؤمن و انقلابی خوب می‌دانند که آمدنشان عبادت بود و موجب تقویت انقلاب، استقلال، امنیت و جبهه مقاومت شد./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات