۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۵۹۶۱۷۵
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

انقلاب منشأ و خاستگاه تحولات در جهان اسلام است

انقلاب منشأ و خاستگاه تحولات در جهان اسلام است
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به دستاوردهای انقلاب در داخل و خارج کشور، گفت: انقلاب منشأ و خاستگاه تحولات در جهان اسلام است.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به راه های صیانت از انقلاب از سوی حوزویان اشاره کرد و بیان داشت: حوزه به عنوان مادر انقلاب امروز در صیانت از راه و آرمان های انقلاب مسؤولیت خطیری بر دوش دارد.

وی با بیان اینکه طلاب جوان و ورودی های حوزه علمیه باید انقلابی تربیت شوند، افزود: باید طلبه ها با مبانی و اهداف انقلاب آشنا شوند و در مقابل طلاب مبلغ با کارکردهای انقلاب را به ویژه در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و امنیت برای مردم بیان کنند.

حجت الاسلام شمسی فر اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی حوزویان باید مردم به ویژه نسل جوان را با اهداف و آرمان های انقلاب آشنا ساخت، روحیه انقلابی را بین نسل امروز تقویت کرد.

وی ادامه داد: برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان که نسل نو را هدف قرار داده اند، باید آرمان ها و اهداف انقلاب را در جامعه تبیین کرد و با تقویت روحیه انقلابی سد راه دسیسه های دشمن شد.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب مردم جایگاه والایی در نظام پیدا کردند، شاهد هستیم که امروز رأی مردم در انتخابات مهم کشور تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

وی با بیان اینکه انقلاب دستاوردهای فراوانی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به همراه داشت، عنوان کرد: بازگو کردن و تبیین این دستاوردها در ارتقای روحیه انقلابی نسل جوان مؤثر است.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه از دستاوردهای مهم انقلاب استقلال و امنیت است، ادامه داد: حوزویان باید کارکردهای انقلاب را در مساجد و مدارس برای مردم و نسل جوان بیان کنند.

وی یادآور شد: انقلاب نه تنها در داخل کشور بلکه بیرون از کشور نیز دستاوردهایی داشته است، برای تشیع و برای جهان اسلام اثربخشی داشته است، بیداری اسلامی از دیگر دستاوردهای انقلاب است.

حجت الاسلام شمسی فر تصریح کرد: حوزویان باید جایگاه استکبار در کشور و منطقه را پیش از انقلاب و پس از اپیروزی نقلاب برای مردم بیان کنند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد انقلاب را منشأ و خاستگاه تحولات در جهان اسلام عنوان کرد و گفت: بیان و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب و تقویت روحیه انقلابی در جامعه اولویت مهم حوزه علمیه در صیانت از انقلاب و نظام اسلامی است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات