۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۵۹۴۳۲۲

مراسم 12 بهمن‌ماه در حرم امام خمینی برگزار می‌شود

مراسم 12 بهمن‌ماه در حرم امام خمینی برگزار می‌شود
رییس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: مراسم 12 بهمن‌ماه در حرم مطهر امام راحل و با حضور اقشار مردم انقلابی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌ الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر استان تهران، امروز در جلسه هماهنگی برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در ساختمان مرکزی شهرداری بهشت‌زهرا(س) برگزار شد، گفت: با توجه به چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی امسال چهلمین سالگرد ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور ایران اسلامی را جشن خواهیم گرفت.

وی ورود امام به خاک میهن را به معجزه الهی تشبیه کرد و ادامه داد: چهل‌ساله شدن انقلاب اسلامی نیز یک معجزه و عنایت الهی به ملت انقلابی ایران است.

حجت‌ الاسلام محمودی ایستادگی و استقامت ملت انقلابی ایران را در طول این چهار دهه بسیار ارزشمند و قابل‌ستایش دانست و ابراز کرد: مردم در طول این چهل سال در حمایت از انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند و ما قدردان این مردم و شکر گزار خداوند هستیم.

رییس ستاد دهه فجر استان تهران در خصوص جزئیات برگزاری مراسم 12 بهمن، گفت: این مراسم 12 بهمن‌ماه رأس ساعت 9 صبح در حرم مطهر امام راحل با حضور مسؤولان کشوری و لشکری و مردم ولایتمدار و انقلابی برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که در همان روز و در ساعت 11 صبح جایگاهی که حضرت امام خمینی(ره) جلوس فرمودند و به ایران آن سخنان تاریخی پرداختند گل‌باران می‌شود.

وی بر لزوم تلاش همه دستگاه‌ها در برگزاری باشکوه مراسم چهل‌سالگی ورود امام به میهن تأکید کرد و اظهار داشت: این کمترین وظیفه همه مسؤولان است که در برگزاری هرچه بهتر این مراسم همکاری کنند.

حجت‌ الاسلام محمودی حضور و شرکت گسترده مردم در مراسم یوم‌الله 12 بهمن را مشتی بر‌دهان دشمنان و یاوه‌گویان نظام دانست و گفت: بااین‌حال که مردم به مسؤولان اشرافی انتقاد دارند اما علاقه آنان به انقلاب اسلامی امری انکارناپذیر است و می‌دانند که انقلاب اسلامی به برکت امام راحل امروز در جهان می‌درخشد.

رییس ستاد دهه فجر استان تهران در پایان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس که سبب عزت امروز ایران شد، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها با عزمی جدی وظیفه خود را در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی انجام خواهند داد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات