۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۶۳۰۳۷
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

حمایت از کارگر خلاق و مبتکر در شرایط کنونی کشور ضروری است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید از کارگران خلاق و مبتکر در شرایط کنونی کشور حمایت ویژه صورت گیرد، گفت: شرایط کنونی امور اقتصادی کشور به شدت نیازمند خلاقیت و نوآوری است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در همایش روز کارگر این استان که با حضور جمعی از کارگران برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد فرخنده امام زمان(عج)، ایجاد امنیت شغلی برای کارگران را ضروری دانست و اظهار کرد: اگر برای کارگر امنیت کامل شغلی ایجاد شود و کارفرما نیز با اشتیاق به فکر ایجاد کار باشد، امور اقتصادی رونق می گیرد.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه باید بین کارفرما و کارگر یک ارتباط دوسویه برقرار باشد، تصریح کرد: اگر کارفرما تحت فشارهای زیاد قرار گیرد، کارگر ضرر می کند و آسیب می بیند؛ بنابراین باید قوانین طوری وضع شود که هم حقوق کارگر دیده شود و هم به کارفرما فشار نیاید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه باید از کارگران خلاق و مبتکر در شرایط کنونی کشور حمایت ویژه صورت گیرد، خاطرنشان کرد: شرایط کنونی امور اقتصادی کشور به شدت نیازمند خلاقیت و نوآوری است؛ بنابراین شناسایی افراد خلاق و حمایت همه جانبه از آنها ضروری است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه روحیه خلاقیت باید در همه عرصه ها گسترش پیدا کند و این از ضرورتها است، تصریح کرد: باید به دنبال ایجاد یک فضای سالم اقتصادی در کشور باشیم وگرنه با حقوق و دستمزدهای ناچیز نمی توان به زندگی کارگران رونق بخشید.

وی با انتقاد از اینکه متأسفانه برنامه ریزی های متولیان امور اقتصادی جامع و ساماندهی شده نیستند، افزود: به یقین برنامه ریزی درست، لازمه تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی است که باید در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، به کارگیری توان داخلی و استفاده از نیروی کار بومی را ضروری دانست و گفت: باید به فکر بالا بردن درآمدها باشیم نه اینکه به صورت مقطعی با سبدهای حمایتی به نیروی کار و کارگر کمک کنیم؛ باید فضای امن بر امور اقتصادی جامعه حاکم شود که عقلانیت، تدبیر، تعهد و حاکم کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی لازمه آن است./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات