۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۳۰۳۷۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

صداو سیما در مسیر ولایت برای انجام وظایف خود گام بردارد

نماینده ولی فقیه در لرستان از صدا و سیما به عنوان حامی و پشتیبان مردم یاد کرد و گفت: این نهاد با گام برداشتن در مسیر ولایت در راستای تبیین اندیشه های رهبری و خنثی سازی توطئه های دشمن اقدام کند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعد از ظهر امروز در دیدار با معاونان فنی صدا و سیما مراکز استان ها گفت: صدا و سیما از مهم ترین مراکزی است که مورد هجوم دشمنان قرار دارد.

وی با اشاره به توطئه های فرهنگی و تلاش دشمنان در جبهه جنگ نرم عنوان داشت: دشمنان با ایجاد شبکه های مختلف ضد انقلاب در صدد ضربه زدن به انقلاب و باورهای انقلابی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت هوشیاری صدا و سیما در برابر توطئه های فرهنگی افزود: با تهیه و پخش برنامه های فرهنگی باید آحاد مردم جامعه به ویژه نسل جوان را برابر آسیب های حاصل از توطئه های فرهنگی در جنگ نرم هوشیار ساخت.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با حمایت مالی و فکری از شبکه های مختلف در پی ضربه زدن به اعتقادات و باورهای مردم است، عنوان داشت: این توطئه های دشمنان با بصیرت و هوشیاری خنثی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه یادآور شد: صدا و سیما با تکیه بر نهضت عاشورا، جانفشانی شهدا و خط ولایت توانسته است که در برابر توطئه های استکبار سربلند باشد.

وی تصریح کرد: در سایه بصیرت و هوشیاری نیروهای مخلص و انقلابی مجموعه صدا و سیما نقشه های شوم دشمنان در عرصه فرهنگی نقش برآب شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: نقش رسانه ملی در تولید اخبار داخلی و خارجی نیز بسیار تأثیرگذار بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما در تبیین افکار و اندیشه های رهبر معظم انقلاب و بیداری اسلامی در خارج از مرزها کارنامه خوبی داشته است، بیان داشت: امروز مردم صدا وسیما را به عنوان حامی خود می شناسند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تأکید کرد: صدا و سیما با تولید برنامه های پر محتوا باید در مسیر ولایت گام برداشته و با قدرت به کار خود ادامه دهد./9459/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات