۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۹۴۹۱۸

دیدار نماینده ولی فقیه در قزوین با سه نفر از جانبازان جنگ تحمیلی

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی امروز همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از آقای محمد صالحی، جانباز ۷۰ درصد، آقای محمدرضا حمیصی، جانباز ۴۵ درصد و سرکار خانم عزت قیصر، جانباز ۲۵ درصد در قالب طرح سپاس از علمداران حماسه دیدار و تجلیل کردند.
روز جانباز

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در و امام جمعه‌ قزوین امروز همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از آقای محمد صالحی، جانباز 70 درصد، آقای محمدرضا حمیصی، جانباز 45 درصد و سرکار خانم عزت قیصر، جانباز 25 درصد در قالب طرح سپاس از علمداران حماسه دیدار و تجلیل کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: شما جانبازان با فداکاری‌ها و رشادت‌های خود در هشت سال دفاع مقدس به معنی واقعی کلمه، ایثار و شهادت را معنا کردید.

وی در ادامه افزود: اگر شما جانبازان در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی نمی‌کردید و پیروز نمی‌شدید امروز هم مردم یمن، سوریه و عراق در برابر دشمنان نمی‌ایستادند، آن‌ها به توان شما تکیه کرده‌اند و پیروزی‌های مهمی را در نبرد با دشمن به دست می‌آورند.

نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین در ادامه افزود: شما جانبازان با ایثارگری‌های خود به فرهنگ ایثار و شهادت کمک کردید تا مردم بیشتر در سطح کشور و جهان با این فرهنگ آشنا شوند.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: هر چیزی که در راه خداوند اهدا شود، ارزشمند است و شما جانبازان هم قسمتی از بدن خود را در این مسیر فدا کردید و خداوند اجر و فداکاری این کار مهم را به شما عنایت خواهد کرد./873/۱۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات