۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۸۵۷۵۵
حجت الاسلام معصومی خبر داد؛

برگزاری بیش از 4 هزار طرح قرآنی از سوی بنیاد شهید خراسان جنوبی

حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه 16 پزشک به همراه یک ناظر به طور دائم بر امور درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران نظارت دارند، گفت: در زمینه فعالیت‌های قرآنی انجام 4 هزار و 155 طرح قرآنی از سوی این نهاد صورت گرفته است.
قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌ جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در سال 1358 امام خمینی(ره) فرمان تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را برای رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران صادر کردند.

وی بیان داشت: هدف از تأسیس این سازمان ارائه خدمات معیشتی، فرهنگی و درمانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌ جنوبی تأکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به امور مربوط به مسکن، بهداشت و درمان، آموزش عالی، آموزش و پرورش، اشتغال و دیگر امور خانواده شهدا و ایثارگران رسیدگی می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بیان داشت: یک هزار و 812 شهید، یک هزار و 856 جانباز در قید حیات و 236 آزاده در خراسان جنوبی وجود دارند.

حجت الاسلام معصومی افزود: در زمینه بهداشت و درمان این سازمان 6 هزار و 344 نفر را تحت پوشش بیمه سلامت و 14 هزار و 505 نفر را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار داده است.

وی ادامه داد: همچنین برای خدمت رسانی به پدران و مادران شهدایی که از کار افتاده شده‌اند، 381 کمک بهیار در نظر گرفته‌ایم تا ضمن حفظ کرامت والدین شهدا به آنها خدمت‌رسانی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه 16 پزشک به همراه یک ناظر به طور دائم بر امور درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران نظارت دارند، خاطرنشان کرد: در زمینه فعالیت‌های قرآنی انجام 4 هزار و 155 طرح قرآنی از سوی این سازمان صورت گرفته است.

حجت الاسلام معصومی برگزاری 400 یادواره شهدا در سال جاری و انجام 320 مورد گلباران مزار شهدا را از دیگر فعالیت‌های این سازمان در استان خراسان جنوبی عنوان کرد./203/880/ب1

ارسال نظرات