۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۴۰۳۱۴
همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق برگزار می شود؛

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در حوزه علمیه کرمانشاه

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در حوزه علمیه کرمانشاه برگزار می شود.
شهید گمنام

حجت الاسلام محمدرضا خواجوی مسوول دفتر مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: با پیگیری های صورت گرفته برای تدفین شهید گمنام در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه، در روز شنبه پیکر مطهر شهید گمنام در این مدرسه به خاک سپرده می شود.

 

حجت الاسلام خواجوی یادآور شد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) بنیانگذار مذهب تشیع برگزار می شود.

 

مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام از ساعت 10 صبح نهم مرداد ماه جاری از مسجد آیت الله بروجردی به سمت مسجد جامع با حضور مردم شهید پرور استان برگزار می شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیکر مطهر شهید گمنام با حضور مردم متدین استان و طلاب و روحانیان و مسوولان حوزوی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه به خاک سپرده می شود.

 

حجت الاسلام خواجوی اظهار داشت: تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام موجب ایجاد فضای معنوی شده و ایجاد این فضا در مدارس علمیه در کنار معنویت تبلیغ و تدریس علم دین، روحیه معنویت طلاب را تقویت می کند.

 

مسؤول دفتر مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تدفین شهدای گمنام در حوزه های علمیه را مایه افتخار حوزه دانست و گفت: توجه به روحیه ایثار و شهادت و انقلابی ماندن فضای حوزه های علمیه اثرگذاری ویژه ای در بهبود فضای حوزه های علمیه خواهد داشت.

 

وی در پایان با دعوت از عموم مردم برای حضور حداکثری در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام عنوان داشت: حضور در چنین مراسماتی سبب سعادتمندی و کسب فضایل معنوی خواهد شد./302/857/ب1

ارسال نظرات