۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۴۳۸۷۵۵

رییس بسیج رسانه استان البرز منصوب شد

در مراسمی از محمد خدابین رییس سابق بسیج رسانه در استان البرز به سبب خدمات وی در این بخش تقدیر به‌عمل آمد و ابراهیم نوروزی به‌عنوان رییس بسیج رسانه استان البرز معرفی و حکم خود را دریافت کرد.
بسیج رسانه

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج رسانه استان البرز برگزار شد.

در این مراسم از محمد خدابین رئیس سابق بسیج رسانه در استان البرز به سبب خدمات وی در این بخش تقدیر به عمل آمد و ابراهیم نوروزی به عنوان رئیس بسیج رسانه استان البرز معرفی و حکم خود را دریافت کرد.

سرهنگ عباس نمکی در این مراسم که در سپاه برگزار شد، با اشاره به اینکه رسانه از شرایط ویژه برخوردار است،‌ اظهار داشت: مردم بر اساس اخبار رسانه‌ها عمل می‌کنند و رسانه بسیار تاثیرگذار است.

معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه کودتای ترکیه با استفاده از رسانه به شکست انجامید، افزود: غرب با اقداماتی که از قبل انجام داده و اقداماتی که در حال انجام آن است، سعی در جذب مردم به سوی خود دارد.

نمکی با بیان اینکه در برخی از سریال‌های خارجی به سبب عادی سازی، فقر و فحشا در کنار هم نشان داده می‌شوند، افزود: در حال حاضر در کشورهای اسلامی با پخش سریال‌های مبتذل معضلات ایجاد می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند حقیقت را به اذهان عمومی معرفی کنند، گفت: رسانه از حساسیت خاصی برخوردار است که در عرصه‌های انتخاباتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فرامرزی اهمیت ویژه‌ای دارد.

معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر 18 قشر در بسیج وجود دارد، افزود: هر کدام از قشرهای بسیج در  سطح استان و شهرستان‌ها کانون‌هایی دارند.

وی با اشاره به اینکه مجمع استانی از این قشرها در استان تشکیل شده است، گفت: در این مجمع 10 کارگروه با تخصص‌های مختلف برای بیان دغدغه‌های جامعه و به حداقل رساندن آن‌ها حضور دارند./922/101/ب3

ارسال نظرات