۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۴۳۲۳۶۷
تا پایان ماه مبارک رمضان؛

۶۰ مبلغ بومی و غیر بومی در شهرستان ازنا فعالیت می کنند

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا گفت: 60 مبلغ بومی و غیر بومی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مساجد و مناطق محروم این شهرستان مشغول فعالیت در عرصه تبلیغ دین هستند.
مبلغان

حجت‌الاسلام حشمت الله بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 40 مبلغ غیربومی به همراه 20 مبلغ بومی در مساجد شهرستان ازنا مشغول فعالیت هستند.

 

وی اقامه نماز جماعت، تشکیل کلاس های قرآنی، احکام، نشست هایی با محوریت مباحث مشاوره،  اخلاق و پاسخگویی به شبهات و احکام دین از جمله فعالیت مبلغان اعزامی است.

 

برنامه های قرآنی با هدف ریشه کن کردن بی سوادی قرآنی برگزار می شود

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی تا پایان ماه مبارک رمضان در این شهرستان گفت: هدف از برگزاری فعالیت های قرآنی و برگزاری کلاس های آموزشی، فرهنگ سازی قرانی و ریشه کن کردن بی سوادی قرآنی است.

 

وی با بیان این که کلاس های حفظ قرآن کریم، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره های آموزشی با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام بیاتیان یادآور شد: برگزاری تفسیر طرح بینات، محافل انس با قرآن، همایش‌های قرآنی، تهیه بروشور و توزیع مجلات و نشریه‌های قرآنی بین مربیان و فعالان قرآنی و طرح قرآن با رمضان از دیگر برنامه‌های قرانی ماه مبارک رمضان امسال است.

 

وی در ادامه ماه مبارک رمضان را نزول برکت و تقویت معنویت خواند و اظهار داشت: تواضع از آثار تربیتی این ماه است.

 

رییس تبلیغات اسلامی ازنا خاطرنشان کرد: پاک شدن دل، تواضع و فروتنی، تقویت تقوا و تقویت اراده و دوری از گناه از دیگر آثار روزه داری است./9459/303/ب2

ارسال نظرات